امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

امیرعلی گلم

یه شب بد

1392/8/11 18:35
316 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب شب پرماجرا و بدی بودنگران امیرعلی گلم باز دوباره شیطنت کاردستش داد و وقتی بیرون بودیم از رو یه ارتفاعه یک متری افتاد، فدات بشم مامان آخه چرا ناراحت اولش یه کم گریه کردو ساکت شد ولی بعد از نیم ساعت گیج شد و خوابید و از اونجایی که شنیده بودم اگه سر ضربه بخوره خواب نشونه خوبی نیست دلشوره گرفتمو بردیمش بیمارستان، از ناراحتی داشتم دق میکردم .عکس انداختن اونم به چه مصیبتی از خواب پریدو جیغ میزد، فقط خدا میدونه که چه شبی بوداسترسخداروشکر که بخیر گذشت .خدایا پسرمو به خودنت میسپارم خودت نگهدارش باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
11 آبان 92 19:16
آخیییییییییییییییییییییییییییییییییی
الهی از دست این پسرها
که انقدر شیزونی میکنن
خدا رو شکر چیزیش نبوده
انشالله سلامات باشه
ماشالله بامزه است چشم می خوره بچم
انشالله دیگه اط این پست ها نباشه تو وبت عزیزم
خیلی ناراحت شدم



ببخشید که ناراحتت کردم گلم، امشب بابایه امیرعلی رفت خرید از ترسم باهاش نرفتیم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
12 آبان 92 3:20
سلام مامانی چی کشیدی
عزیزم خیلی ناراحت شدم
مامانی نازنینم این پسر بلا وشیطون خدا نگهدارش هست مراقبشم باش انشاله همیشه سالم باشی عزیزم


ممنون گلم تقصیر خودمم هست باید بیشتر مواظب باشم
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 آبان 92 7:03
الاهی بمیرم چی شد امیر علی جونم شیطون بلا من بازم شیطنت خدا را شکر هزار مرتبه شکر چیزی نبوده عزیز دلم ایشالاه همیشه شادی باشه و سلامتی




آره عزیزم خدا بخیر گذروند

مامان گلشيد
12 آبان 92 9:30
بازم خدا رو شكر كه اتفاقي نيوفتاده امان از اين بچه ها با اين بازيگوشيهاشون


آره عزیزم خداروشکر بخیر گذشت
خاله کمیل و کیان
12 آبان 92 13:13
الهی بمیرم اخه چرا عزیزم انقد شیطونی میکنی اینجوری بشی ولی خداروشکر که چیزیش نشده


خدا نکنه خاله جون، این وروجک حسابی مارو خونه نشین کرده میترسیم بریم بیرون کار دستمون بده
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 آبان 92 8:40
مامان جون ادرس و بالای وبلاگ کپی کنید وارد میشید


هر کاری کردم نشد
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 آبان 92 8:52
عزیزم نفر43 تو وبلاگم لینگ شده محمد متین جان


چشم الان میرم
سارا ( مامان کیانوش)
13 آبان 92 9:42
وااااای عزیزکم... خاله چرا مراقب نبودی آخه؟؟؟!!!... خدا رو شکر به خیر گذشت...


آره دوست جونم تقصیر منم هست هیچ چیز دیگه نباید حواسمو برا یه لحظه هم از پسرگم پرت کنه
خاله الهام
13 آبان 92 16:57

خاله جونم خداروشكر كه بخير گذشت
ماماني حتما براش صدقه بده
( البته فكر كنم قبلا اينكارو كرده باشيد)
خدايا خودت مراقب همه ني ني ها باش


آره عزیزم همون موقع صدقشو انداختم، ممنون گلم که به ما سر زدید دلمون تنگیده بود چند وقت نبودید
مامان فهیمه
13 آبان 92 17:04
وای عزیزم خداروشکر به خیر گذشته
از دست این بچه ها با شیطنتاشون,آدم همش باید استرسشونو داشته باشه
خدانگهدار امیرعلی جون باشهبازم شکر که بخیر گذشته


آره عزیزم حسابی خونه نشینشم ا ترس
مامان فهیمه
13 آبان 92 17:05
عزیزم رمزو واست خصوصی میفرستم


ممنون گلم
ماما ن امیرعلی
13 آبان 92 18:31
سلام خاله جونم خوبین؟ من آپیدم زودی بیاین


چشم اومدم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
13 آبان 92 18:48
سلام عزیز دلم


خوبی قربونت برم


چه خبر امیر علی که دیگه خدا رو شکر حالش خوبه


دارم فکر می کنم علیرضا هم داره شیطنت هاش خطرناک میشه


اونم از میز ناهار خوری می ره بابای کابینت ها یه بار خودش همینجوری داشت می اومد پایین


واقعا خیلی مسئولیت سختیه مادر بودن


انشالله که خوب باشین و همیشه سلامت عزیزم

منم بینهایت دوستتون دارم ببوس پسر گلتو از طرف من[بوس]


دوستتون دارم بی نهایت

فدات بشم دوست گلم که اینقد به من و پسرکم لطف داری


آره خیلی سنه خطرناکیه بچه فقط در حاله اکتشافه و احساسه ترسم هنوز تو وجودش نیست یه سره میره دنباله خطر


فقط باید چارچشمی بپاییم که مشکلی پیش نیاد


مامان گلشيد
14 آبان 92 10:24
سلام ماماني خوبه؟ امير علي جوني خوبه؟

سلام آره عزیزم خداروشکر جفتمون خوبیم
مامان فهيمه
14 آبان 92 16:33
سلام عزيزم خوبيد اميرعلى جون خوبه،چكار ميكنىبا شيطنتاش
خدا نگهدارش باشه


سلام عزیزم خداروشکر خوبیم ، فعلآ حسابی خونه نشینیم
مامان آی سل
16 آبان 92 23:33
الهی خاله قربون اون قیافه معصومت بشه...شلوغی نکن اینقدر ..خدایی نکرده ،زبونم لال کار دست خودت میدی فدات ..امان از دست این بچه ها..حالا خوبی دختر بچه ها اینه که زیاد از در دیوار بالا نمیرن.
مامان حنانه زهرا
29 آبان 92 4:38
واقعا خداروشکر که بخیرگذشته.این کوچولوها با این کاراش آدمو پیر میکنن.قربونت بره خاله
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
آره واقعآ عزیزم