امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

امیرعلی گلم

ماجراهای امیرعلی

1392/8/9 23:40
481 بازدید
اشتراک گذاری

 بعد از یه تآخیر برگشتیم با یه عالمه عکس از ماجراهایه امیرعلیتعجب

یه چند روز رفتیم شهرستان استقبال حاجیمون ، الان هم که چند روزه مهمون داریم خلاصه گرفتار بودیم شدیدبازنده

بریم ببینیم عکسایه امیرعلی گلی مارو


وقتی امیرعلی خرید میرود

 

ممکنه از یه مارک خاص خوشش بیادو بخواد تبلیغش کنه


 

ممکن هم هست هوس کنه خودش فروشنده بشه

امیرعلی وقتی غذا میخوره

وقتی امیرعلی میره پارک

همه بچه ها رویه سرسره اند نمیدونم پسر من اون زیر چیکار میکنه

 

برای دیدن باقیه ماجراها بفرمایید ادامه مطلب

 

 

 

وقتی امیرعلی نازه من نماز میخونهقلبماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فداش بشم ،البته اون وسطا از این حرکات هم نشون دادتعجباوه

امیرعلی در حال صرف شام پر از هیجان، همراه با تماشایه مسابقه وزنه برداری

 

تا ماجرا هایه بعدیه امیرعلی گلی، بای دوستان

بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
10 آبان 92 0:31
امیر علی ناز من
قربونت برم
کلی کیف کردم عکسات و دیدم
اگه تو فروشنده بشی که فکر کنم همه چیز رو مجانی بفروشی
قربون نماز خوندش بشم
علیرضا هم بامزه نماز می خونه
مامانی دستت درد نکنه این هار و گذاشتی
خیلی عکسای بامزه ای هستن

خدا حفظش کنه

خدا نکنه خاله جونمفدات دوست گلم نظر لطفته
خیلی عکسایه دیگه هم در حین نماز بود که خیلی خنده داشت ولی به دلیل امنیتی نمیشد بزارم
هزار تا بوس واسه خودتو گل پسرت

توت فرنگی(مامان علیرضا)
10 آبان 92 0:32
انشالله که سلامت باشی عزیزم

ممنون آپ کردی

خیلی دوست داشتم عکسای گل پسری رو ببینم




ممنون دوست مهربونم، چند روز به دلیل مشغله نتونستم بهت سر بزنم دلم برات تنگ شده

الان میام پیشت

مامان فهيمه
10 آبان 92 11:40
عزيزم ماشالله چقد گل و دوست داشتنيه اميرعلى جون،خدانگهدارش باشه
خيلى كاراش بامزه ست،زير سرسره رفتنش مخصوصا
چقدم ماشالله تميز غذا ميخوره
جاى من ببوسش


ممنون دوست مهربونم ولی شیطنتاش خیلی زیاد شده وقتی میبرمش بیرون آرامش ندارم
مامان فهيمه
10 آبان 92 12:44
دوستم رمز رو خصوصى واست ميزارم


لطف داری گلم
مامان عرفان
11 آبان 92 9:18
واااااااااااااااااي چه خبره اينجا ؟؟؟؟؟؟؟؟


مامان عرفان
11 آبان 92 9:18
نمازت قبول باشه خاله


ممنون خاله مهربون
مامان عرفان
11 آبان 92 9:18
اون حركات هم جزو مستحبات نمازه ديگه ماماني .


مامان عرفان
11 آبان 92 9:19
الهي كه اميرعلي خودش ميره خريد . ايول اميرعلي


آره دیگه حسابی مامان بابا تو خرجن
مامان عرفان
11 آبان 92 9:19
چه فروشنده ي باابهتي ؟؟؟


مامان عرفان
11 آبان 92 9:20
آقا اميرعلي اينا كه تبليغ ميكني شامپو هست ؟؟؟؟؟


نه خاله جون صابونه
مامان عرفان
11 آبان 92 9:21
چه پسر با سليقه اي كه به اين مرتبي نشسته و داره غذلش را ميخوره . آفرين و هزاران آفرين .


ممنون خاله جون همیشه هم اینجوری نیستم
خاله کمیل و کیان
11 آبان 92 21:07
عزیزم مهمان داریم یه 1ماهی میشه به قول خودتون.....


عزیزم درک میکنم خدا صبر بده ببخشید باقیه نظرتو پاک کردم گفتم ممکنه یادت رفته باشه خصوصیش کنی و راضی نباشی ثبت بشه
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
12 آبان 92 3:22
الهی بگردم چه عکسای باحالی
یعنی سجده کردنش من کشته


مامان یاسمن و محمد پارسا
12 آبان 92 7:07
سلام مامان مهربون چه عکسهای خوشگلی گرفتی عزیزم
الاهی چه اقای با کلاسیم انتخاب شده برا تبلیغ امیر علی جونم چقد گرفتی
الاهی من فدات شم اخه اون پایین چکار می کنی


آره خاله جون اینا تازه یه گوشه از وروجک بازیاشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 آبان 92 7:09
نوش جونت پسرناز و عزیزم

قبوا باشه عزیزم

مامان خصوصی


فدات عزیزم

خسته نباشی دوست جونم چقد سرت شلوغ بوده
گلم ببخشید که اینقده انتظارم زیاده آخه شما هم واسم عزیزید و دوستتون دارم

خاله کمیل و کیان
12 آبان 92 13:14
هههههههههزیر سرسره چکار میکنی .فداتشم چه ژستس هم گرفته پشت صندلیمبلغ هم که شدی عزیزم

آره دیگه خاله جون ما اییینیم
خاله کمیل و کیان
12 آبان 92 13:16
قبول باشه عزیزم نمازت ولی اون حرکات وسط نمازت جالبه مسابقه نگاه میکنه

ممنون خاله جون
خاله الهام
13 آبان 92 17:03
آفرين به امير علي كه با دوچرخه ميره خريد
خاله جون چه خوب غذا ميخوري
دقيقا منم ميخوام بدونم زير سسرسره چه خبره
چه سجده اي كردي خاله جون
از دست تو با اين حركات آكروباتت موقع نماز
چه علاقه اي هم نشون ميده به وزنه برداري


آره خاله جون تمام اینا گوشه ای از وروجک بازیاشه
مامان عرفان
14 آبان 92 8:27
عزيزم من نتونستم در پست جديد نظر بنويسم اينجا مي نويسم . خيلي ناراحت شدم . چرا اين اتفاق افتاد آخه ؟؟؟؟؟ الان اميرعلي جان و خودت خوبين ؟؟؟

دوست عزیزم دوباره شیطنت کار دستش داد ولی خداروشکر بخیر گذشت


مامان حنانه زهرا
29 آبان 92 4:53
وای میخوام بخورمت با اون ژست وتیپت عزیزم عزیزم قربون نماز خوندنت
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون خاله مهربون قابل شمارو نداره