امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

امیرعلی گلم

قدر این شبامون

1393/4/28 14:43
481 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربونم ممنونم ازت به خاطر اینکه یه سال دیگه بهمون توفیق دادی که ماه رمضان و شبهای قدرو ببینیم خدایا شکرت به خاطر همه ی نعمت هایی که به ما دادی و ببخشمون اگه قدرشو نمی دونیم ،

 خدایا اعمال همه رو توو این شبا بپذیر گناهامون را ببخش و بیمارانو شفا بده و ....

 

دیشب توو مسجد وقتی کنارم مثه یه آقا نشستی و از جات جم نخوردی تا نماز تموم بشه بهت افتخار کردم و خدایم را شکر کردم به خاطر  اینکه پسرکم داره بزرگ میشه و دیگه توو مسجد راه نمیوفته مهرارو جمع کنه و تسبیح دیگرانو گم کنه البته اینا واسه خیلی وقت پیشا بود

جدیدآ گاهی خیلی متعجبم میکنی با حرفات با کارات میمونم از کجا و از کی یاد گرفتی تعجب

مامان به امیرعلی:

پسرم تا وقتی نشستمت از توو دستشویی بیرون نیای

امیرعلی: چشم قربان

مامان:یادت نره صدام کنی

امیرعلی: باشه دیگهبی حوصله

مامانتعجب

فدات بشم سوره ی حمد رو هم یاد گرفتی البته هنوز توو آخرین آیه میمونی ولی خوب خودمونیم، یه کمم سخته

به شکرانه ی این کارت برات (به قول خودت) ماشین موتوری گرفتیم تا تشویق بشی اولش میترسیدی سوار شی ولی حالا خیلی راحت میرونیش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربونت برم در پناهه خدا باشی

پسندها (9)

نظرات (8)

بابا و مامان
28 تیر 93 18:40
عزیزم طاعات و عباداتتون قبول فدای نازی نینم بشم من که اینقده باهوشه افرین امیر علی باهوشم فدای شیرین زبونیات
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
طاعات شما هم قبول باشه مهربونم ممنون دوست عزیزم نظر لطفته
بابا و مامان
28 تیر 93 18:40
مبارکت باشه عزیز دلم
مامان آتریسا
29 تیر 93 10:02
مبارک باشه عزیزم .طاعات وعباداتون قبول
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
طاعتت و عبادات شما هم قبول باشه التماس دعا
مامان عرفان
29 تیر 93 13:36
ماشين نو مبارك
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان عرفان
29 تیر 93 13:36
ايول كه سوره حمد را هم ياد گرفتي
ماماني
30 تیر 93 10:37
قربونت برم عزيزم كه داري واسه خودت حسابي اقا ميشي آفرين كه خوندن سوره ها رو هم ياد گرفتي هوارتا بوس واسه لپاي شيرينت گلم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون مهربون لطفتون همیشه با ماست
ساناز
31 تیر 93 17:17
عزیزم من یکم بد زخمم متاسفانه ..من خیلی دیر خوب شدم فکر کنم 4 ماه یا بیشتر طول کشید تا دیدم بهتر شد ..دکتر گفت زخمم جوش نخورده ..مراقب باش خیلی روی چیزی تمرکز نکن عینک اصل بخر چون این قلابی ها چشمو اذیت میکنه ..بنظرم قطره هم بهم داده بود ..یکم صبور باشی زود خوب میشه
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون از راهنماییت ساناز جون
مامان سپیده
11 مرداد 93 14:02
سلام مامان امیر علی جون مرسی که به فکرم بودی و دعام کردی الان حالم بهتره و 2 تا عملم هم انجام دادم و کمی بهتر شدم ولی انگار باید یک چیزی به روده ام تزریق بشه تا بهتر بشم روی ماه امیر علی رو ببوس تازه اپ کردم عزیزم یه سری هم بزن
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون گلم خوشحالم به امید خدا سلامتیتو کاملآ به دست میاری چشممممم