امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی گلم

خنده بازار

1393/2/12 16:19
449 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب سه نفری بیرون رفته بودیم...

  بابا از ماشین پیاده شد چیزی بخره ....امیرعلی پشت نشسته بود

و  در حالی که بستنی لیوانیه توو دستش آب شده بود چرت میزد. ماشین دوبله پارک بود

تو یه لحظه چشمم از تو شیشه افتاد به پراید کناری ،دیدم داره میره جلو

توشم هیچ سر نشینی نبودخطا با خودم گفتم وای یادشون رفته دستی رو بکشن

میخواستم بوقی بزنم تا راننده هرجا هست متوجه بشه که وقتی دورو برمو نیگاه کردم

متوجه شدم خودمونیم که داریم میریم عقب نه پراید کناریگیج سریع دستی رو کشیدم

ماشین یهو ایستاد امیرعلی که گیج بود از رو صندلی افتاد و تموم بستنی هاش ریخت

رو دست و بالشو ماشین پر شدخنده

یه وضی بود که بیا و ببین...

از خنده مردم  گفتم چرا بستنیت ریخت بابا دعوا میکنه قهر

دیدم سریع از تو دستمال کاغذی یه دونه کشیدو شروع کرد به تمیز کردن

و منم دستو پاشو تمیز کردم... بابا اومد ماجرارو براش تعریف کردم

و آخرش گفتم یه آقا پسری هم بستنیشو ریخت توو ماشین...

یه دفه دیدم بلند شد و با قلدری گفت مامان خودت ماشینو عقب زدی که بستنی از دستم افتادتعجب

نمیدونستم باید چیکار کنمقه قهه

نکته ی آموزنده: هرجا ایستادی اول ترمز دستی رو بکشخندونک

پسندها (9)

نظرات (8)

بابا و مامان
12 اردیبهشت 93 22:05
وای مامان خدا بهتون رحم کرده الاهی بمیرم طفلک امیر علی قربونت بشم از ترسش اینطوری گفته مامان
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
خدانکنه خانومی آره عزیزم قیافش اون لحظه دیدنی بود
مامان گلشيد
16 اردیبهشت 93 13:32
عزيزم به خير گذشت خدا رو شكر طفلي اميرعلي جون حتماً اولش خيلي ترسيده
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون عزیزم، خداروشکر متوجه نشد وقتی افتاد خندید
بابا و مامان
18 اردیبهشت 93 12:51
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
فدایه تو دوست گلم
آجی محمدمهدی
19 اردیبهشت 93 13:39
ازپروردگارمهربان برایتان آرامشی آرزودارم که درسایه ی آن "داشته هایتان"آنچنان پررنگ شوند که غم نداشته هایتان آزارتان ندهد.
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
چه ناز ممنون عزیزم
مامان نفیسه
22 اردیبهشت 93 10:21
سلام .خداروشکرکه براتون اتفاقی نیفتاد. وبلاگتون خیلی قشنگه .ماشمارولینک کردیم .خوشحال میشیم اگه شماهم مارولینک کنیدوبه ماسربزنید
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون که به ما سر زدید باعثه افتخار ماست لینک شدید گلم
نیم وجبی
23 اردیبهشت 93 15:50
وای عزیـــزم خیلی خدا رحم کرده ...مردم از خنده واقعا وقتی قیافه ی امیر علی رو تو اون حالت تصور میکنمقربونش برم من .. راستی عزیزم مدتیه به ما سر نمیزنی ..با چند تا پست جدید آپم یه سری بزن
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
مگه میشه من فسقلی رو فراموش کنم چند باره سر میزنم البته با گوشی نمیشد نظر بزارم نیکو جونم همین الان اوومدم
مامانی آواخانوم
31 اردیبهشت 93 17:29
سلام عزیزم ممنونم از همدردیت
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم کمترین کاری بود که از دستم بر میومد
مامان ثمین سادات
2 خرداد 93 3:25
سلام عزیزم خوبی نازنینم امیر علی خوبه ببوسش محکم من این پست همون اوالیلی که گذاشته بودید خوندم ونظرم گذاشتم پس کو یعنی نرسیده یا..... عزیزم مراقب خودتون باشید راستی ممنونم از نظرات زیبات که برام گذاشتی
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم دوست گلم خوبیم خداروشکر من نظرات رو همه رو تآیید کردم حتمآ نرسیده گلم ممنون عزیزم ببوس ثمین نازمو