امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی گلم

شیرین بازی

1392/10/12 16:06
516 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیزه دله مامان یه چند وقتیه شیرین بازی هات زیاد شده قربونت برم اینقده خندم میگیره

از حرفا و کارات که دلم میخواد حسابی بچلونمتماچ

چند وقت پیش داشتی شیر میخوردی یه کم ریخته بود رو میز اومدم باهات دعوا کنم گفتم

مامان چرا ریختی؟ با خونسردی گفتی با من چیکار داری منکه دارم شیرمو میخورم (منکه قیافه عصبانی گرفته بودم ترکیدم از خنده)قهقهه

یا دو شب پیش تو پذیرایی با بابا موز خوردی تموم شد بهش گفتی بابایی بازم موز میخوای

گفت بله اومدی تو آشپزخونه گفتی مامان بهش موز بده و رفتیقهقهه

دیروز وردنه منو برداشته بودی دستت بود اومدی کنارم گفتی مامان با این نمیزنم به کمرت

چون کمرت زخمی میشه خون میاد بعد نمیتونم برات یه کمر دیگه بخرم (وای میخواستم

بخورمت شیرین زبونم)قلب

صبح تو رختخواب بودم اومدی بالا سرم دست گذاشتی رو سرم گفتی وای داغه مریض

شدی (من کنار بخاری بودم برا همین حرارتم بالا زده بود)خندیدمو بغلت کردم پسر

مهربونم خیلی دوستت دارم عزیزم که اینقد نگران مامان شدی

           امروز به بابایی گفتم فردا بریم دریا بساط کبابو راه بنداز سریع گفتی نه بریم رستوران

از خنده غش کردم و به بابا گفتم مثه اینکه پسرت از دستپختت ناراضیهقهقههچشمک

لباسم از رو چوب لباسی افتاده بود گفتی مامانی لباست شکسته(چروک شده)قهقهه

اولین سوره از قرآن رو حفظ کردی، سوره ناس گلم اینقده ناز با اون زبوونه شیرینت

میخونی که میخوام برات بمیرم به همین مناسبت جایزه گرفتیم برات گفتیم فرشته ها

جایزه آوردن

فرشتهچشمک

وقتی امیرعلی هم زمستونی پوش شد

 

اینم کیک مامان برا پسر

اینجا آقا پسر جایه آدمکارو عوض کرده ،اسب سوار شده گاو سوار و بالعکستعجبخنده

اینجا هم دوتارو سوار گاو کرد

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (19)

مامان یاسمن و محمد پارسا
13 دی 92 16:42
فدای شیرین زبونیات عزیز دلم دوست دارم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
دل به دل راه داره دوست مهربونم ما هم دوستون داریم
مامان عرفان
15 دی 92 17:50
لباس شکسته
مامان عرفان
15 دی 92 17:51
به به چه کیکی دهنم آب افتاد
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ببخشید دوستم جاتون خالی
توت فرنگی(مامان علیرضا)
15 دی 92 21:06
سلام عزیزم ای جانم کلی خندیدم از شیرین زبونیهای پسر نازم مخصوصا اونجا که گفته برات یه کمر دیگه بخرم الهی من فدای شیرین زبونیهات بشم ز تبریک می گم عزیزم آفرین پسر خوبم که قران رو حفظ کردی آفرین به مامان که باهات حسابی تمرین کرده وااااااااااااااااااااااااااااااااااای کیک نگو چقدر قشنگ شده آفرین به مامان هنرمند انشالله همیشه سلامت باشین
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
آره عزیزم پسرم چند وقته حسابی منو میخندونه ممنون گلم نظر لطفته چشات قشنگ میبینه
توت فرنگی (مامان علیرضا)
17 دی 92 19:20
دوست خوبم سلام امروز اومدم خبری بهت بدم سایت سرزمین کودک با آدرس sarzaminekoodak.ir رو با موضوعات مادرانه و کودکانه افتتاح کردم خوشحال میشم به سایت بپیوندی و من رو همراهی کنی کلیپ هم ساخته شده و تو سایت سرزمین کودک قرار گرفته البته لینکش هم تو وبلاگم هست راستی من اینجا نظر داده بودم کوش ؟
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم چه خبر خوبی باعث افتخاره همین الان میرم ببینمش نی نی وب قطع بود نشد نظرتو تآیید کنم فدات
مامان ایمان
20 دی 92 19:21
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
چشم اومدم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
22 دی 92 21:18
سلام عزیزدلم خوبین سلامتین ببین توس ایت سرزمین کودک کلیپ جدید عموپورنگ گذاشتم برو دانلود کن خیلی قشنگه ممنون سر زدی عزیزم و نظر دادی
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام گلم ممنونم خوبیم شما چطورید علیرضایه من چطوره ممنون عزیزم دان کردم قشنگه امیرعلی دوست داره دستت درد نکنه فدات
مامان عرفان
23 دی 92 0:34
سلام مامانی خوبی ؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده . درگیر امتحانات عرفانم وقت نمیکنم بیام بهت سر بزنم . خیلیییییییییییییییی دوووستتون دارم .
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون عزیزم اومدی منم دلم براتون تنگ شده بود جدیدآ امیرعلی نمیزاره زیاد بیام نت تا میشینم بلندم میکنه منم حیلی دوستون دارم ایشالله عرفان جان مثه همیشه تو امتحانات موفق میشه
مامان آی سل
23 دی 92 0:40
تو چقدر خوردنی هستی خاله...مامانی اجازه هست یه گاز کوچولو از امیر علی جون بزنم؟...به به چه کیک خوش مزه ای ..وای وای منممیخوام
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
قابله شما خاله ی مهربونو نداره هم لپش هم کیکش بوس برا آیسل گلم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
24 دی 92 17:59
سلام عزیزم خوبی می تونی تو gmail ایمیل بسازی و با اون ارسال کنی وقتی ساختی تو compose کلیک کن بعد یه شکل گیره کاغر اون پایین هست اون رو که بزنی می تونی فابلت رو انتخاب کنی و ارسال کنی با نامه ایت که اصطلاحا به این عمل می گن attach وقتی کامل فابل قرار بگیره و آپلود بشه اسم فایل دیده میشه متن نامه ات رو می نویسی دکمه send
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام عزیزم خوبم فدات ممنون که دلسوزانه راهنماییم میکنی من این کار رو کردم از کجا مطمئن شم که مطلبم کامل ارسال شده؟
مامان حنانه زهرا
3 بهمن 92 15:22
خوب مثل اینکه ارسال شد. هزار ماشالله امیر علی جون.قربونت برم که اینقد با نمکی اینام برا مامان هنرمندش
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون عزیزم دلم برات تنگ شده بود فدات که اینقد بهم لطف داری
مامان گلشيد
12 بهمن 92 8:45
اي جونم قربون اون چشماي قشنگت بره خاله به به چه مامان با سليقه اي
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون از محبتت عزیزم
♥ نیم وجبی ♥
12 بهمن 92 13:34
ای جوونم عزیزم ماشالله چقدر شیرینی به به چه کیک خوشگلی همیشه شاد باشید و سلامت
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام عزیزم کجایی کلی دلمونو تنگ کردی آخه نیم وجبی ما چطوره چقد دلم براش تنگ شده حتمآ کلی بزرگ شده ممنون که اومدی گلم مارو بیخبر نزار