امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی گلم

هنر مامان و پسرش

1392/9/17 10:36
471 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وقت آزاد داشتم لبخند تصمیم گرفتم برا پسرم سالاد الویه که دوست داره درست کنممتفکر

قبل از اینکه کارم تموم شه قربونش برم خودشو سیر کردساکت

در انتهایه کار تصمیم گرفتم روشو تزئین کنم تا بابایی امیرعلی هم خوشش بیاد

آخه زیاد اهله الویه نیستسبزبرعکسه منو امیرعلی گلیخوشمزه که عاشقشیم

اینم حاصله کارمزبان

 

البته کارم در مقابل هنرایه دوستان هیچه اوه

گل رز سفید با شلغم و رز سرخ با گوجه فرنگی درست شده،

گلایه نارنجی هم که واضحه از هویج و خیارشوره برگاشم شاهی و گیشنیزه

این از هنر مامان، حالا بریم سراغه هنر پسر مژه

چند روزه پیش با یه صحنه ی عجیب مواجه شدمتعجب

آقایه امیرعلی رفته بود سراغه لوازمه آرایش و حسابی هم هنرمندانه آرایش کرده بود

باورم نمیشد خط چش کشیده بود اونم با چه مهارتیتعجب

حالا حتمآ فک میکنید مامانش استاده آرایشه

ولی اصلآ اینجور نیست

و نمیدونم این شیطون کی و چه جوری یاد گرفتهسوالمتفکر

پسرم به منم یاد میدیسوالابلهقهقهه

دید من دارم با تعجب نیگاش میکنمو میخندمتعجبخنده

شروع کرد به لوس بازی و ورجه وورجه و در نهایت سرش خورد

به عکس خودش که رو دیوار آویزون بود

و عکس از بالا افتاد روشقهقهه

ماچقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

خاله کمیل و کیان
13 آذر 92 22:01
عزیزم چیز خاصی نیس واسه مهرنوش جون گذاشتم وای چه قشنگ شده افرین مامانی افرین به این امیر علی
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون خاله جون چشات قشنگ میبینه
خاله کمیل و کیان
13 آذر 92 22:01
خانومی من وقت پست ندارم البته عکس جدیدم ندارم یکی دوتا دیروز مامانش گذاشته
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
چرا آخه؟
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
14 آذر 92 15:14
سلام عزیزم بنا به دلایلی مطالبم رمز دارشد البته قدیمتر ها آخه از این پس تصمیم گرفتم که فقط چند روز مطلبم بدون رمز باشه وبعدشم رمزداربشه ورمزشم فقط خودم دارم شرمنده عزیزم امیدوارم درک کنی دوست جونم راستی فقط رمز مربوط به پست تعطیلات تاسوعا وعشورا میذارم خصوصی
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
اشکال نداره دوستم حتمآ دلیلی برا این کارت داری درک میکنم همینکه چند روز هم بدون رمز میزاری ممنونم، فرصتیه که ثمین جونو ببینم آخه دلم بدجور براش تنگ میشه
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
14 آذر 92 15:15
به به عجب ساالاد الویه خوشمزه ای دستتون دردنکنه مامانی عالی بود وبا سلیقه نوش جانتون
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
نظر لطفته عزیزمچشاتون زیبا میبینه
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
14 آذر 92 15:38
سلام عزیزم ممنونم از محبتت خدا مادر شما رو همبیامرزه درست خیلی سخته ثمین منم مامانی شو ندیده اما انگار حسش میکنه چون خیلی دوسش داره وهرموقع عکسشو میبینه با چنان احساسی میگه مامانی که بغلش میکنم ومیبوسمش امیدوارم روحشون شاد باشه وهمیشه در آرامش باشن عزیزم ممنونم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
آره عزیزم درست میگی بچه ها حس میکنن امیرعلی هم از همون کوچیکی عکس مامانی رو که میدید میشناخت و بوس میکرد ممنون عزیزم از دعایه قشنگت
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 آذر 92 17:25
الاهی شیطون بلا چکار کردی افرین به مامان هنرمند
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون عزیزم، خجالتم نده دوستم
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 آذر 92 17:26
خصوصی مامان
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
دوستم هیچی نبود
مامان عرفان
16 آذر 92 10:16
آفرين مامانه هنرمند . منم عاشق الويه هستم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون دوست خوبمچه تفاهمی
مامان عرفان
16 آذر 92 10:17
منم در كلاس آموزش آرايشگري ثبت نام كنيد
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
چشم عزیزم حتمآ
مامان عرفان
16 آذر 92 10:18
چه پسر با استعدادي . ماماني ياد بگير .
رادوین و عمه مطهره
17 آذر 92 1:10
اپم
خاله کمیل و کیان
17 آذر 92 1:57
فعال شدم هم وب رادوین اپه هم کمیل
مامان عرفان
17 آذر 92 10:35
ميگم من از اين به بعد بخوام برم مهموني ديگه هوااااااااااااااااااار تومن پول آرايشگاه نميدم . تو از اميرعلي ياد بگير به من هم برس .
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
چشم حتمآ البته اگه کار مارو قبول داشته باشید
توت فرنگی (مامان علیرضا)
17 آذر 92 19:12
سلام به به آفرین خیلی قشنگ شده عزیزم آفرین الهی پسر منم دست به لوازم آرایشم می زنه حالا خوبه دختر نیستن ببوس امیر علی جانم رو
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون گلم نظر لطفته آره پسرایه این زمونه دست دخترارو از پشت بستن خیلی خوشحالم که اومدی عزیزم خسته نباشی چه خبر از مهمونا رفتن یا همچنان مهمونن
مامان آی سل
19 آذر 92 1:33
وای چه سالاد الویه خوشگلی..گشنم شد نوش جونتون ....میبوسمت امیر علی گلم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
فدایه شما خاله ی مهربون
مامان گلشيد
20 آذر 92 8:34
چه چشماي قشنگي خيلي تزئين سالادت قشنگ شده مخصوصاً گل رزش
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون عزیزم چشاتون قشنگ میبینه
توت فرنگی(مامان علیرضا)
20 آذر 92 11:22
سلام عزیزم اتفاقا داشتم پست مادر رو می زاشتم یاد تو هم بودم گفتم ببینه خیلی اذیت میشه اما می دونی من خودم رو می گم بعضی وقتها فراموش می کنم اون همه خوبی رو گفتم برا بقیه بزارم اونها قدر بیشتر بدونن مثل من خدا رحمن کنه مادرت رو ببخش اگه ناراحت شدی انشالله با حضرت زهرا (س) همنشین باشه الهی آمین ببوس امیر علی جونم رو من به دستان مادری چون شما بوسه می زنم که مادرش رو این همه دوست داره اونها همیشه کنار ما هستن حتی اگه نباشن
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون عزیزم اتفاقآ پست زیبایی بود و من واقعآ دوسش دارم هرچیزی که منو یاد مامانم بنزازه من دوسش دارم از شما دوست خوبم هم ممنونم که وسیله شدی که دیشب حسابی به یادش بیفتمو حالو هوام عوض شه وقتی بهش فکر میکنم درسته دلتنگ میشم ولی همون فکرش بهم آرامش میده خدا ایشالله مادرتون و همه یه عزیزانتون رو حفظ کنه
خاله کمیل و کیان
21 آذر 92 1:03
وب رادوینم اپه
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
چشششششششششم
مامان ایمان
22 آذر 92 19:25
سلام مامانیییییییی خوبین به به عجب سالادی درست کردینننننننن خیلییییییی عالیه دستوت درد تکنه
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف دارید
مامان عرفان
24 آذر 92 10:59
ميگم امروز مهمونم . قبلش بيام پيشتون ؟؟؟؟؟
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون عزیزم دلمون تنگ شده بود
توت فرنگی(مامان علیرضا)
24 آذر 92 12:28
سلام عزیزم خوبی دلم برات تنگ شدهحسابی امیرعلی جونم خوبه خودت خوبی اگه تو نی نی گپ بودی یکم مزاحم وقتت بشم دلم حسابی برات تنگ شده ببوسش از طرف من
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام دوست خوبم منم خیلی دلم برات تنگ شده خداروشکر امیرعلی گلی خوبه ولی خودم یه چند روزیه حالم روبه راه نیست از نظر جسمی خوبم از نظر روحی یه کم خستم ببوس علیرضا جونمو یه چند روزی نیستم گلم میرم سفر اومدم زودی میام پیشت
مامان عرفان
26 آذر 92 9:02
عزيزم در وب خودم جوابهاتو نوشتم . اگه بخواهي اينجا هم برات مي نويسم . قربانت . بوووووس
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون عزیزم اومدم خوندم فدات
مامان عرفان
26 آذر 92 9:03
امير علي گلي چيكار ميكنه ؟؟؟؟
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
شیطنتتتتتتتتت
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
30 آذر 92 2:12
روی گل شما به سرخی انار شب شما به شیرینی هندوانه خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا شب یلدا مبارک http://www.niniweblog.com/upl/min/13874432738.jpg
مامان عرفان
30 آذر 92 11:53
شب یلدا غروب پاییز نیست ، طلوع زمستان نیست !!! شب یلدا بهانه ایست برای غروب غمها و طلوع شادیها
توت فرنگی (مامان علیرضا)
30 آذر 92 18:51
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم -------------------- انشالله که زود از سفر برگردی عزیزم دلم برات تنگ شده
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون دوست من فدات، برگشتیم منم دلم براتون تنگ شده بود
رادوین و عمه مطهره
1 دی 92 0:41
وبلاگم اپه http://pesaramradvinjoon.niniweblog.com/ چشم اومدم
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 دی 92 17:52
مامان جون کجای چرا پست نمی ذارید چشم عزیزم میزارم نبودم چند روز گلم