امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

امیرعلی گلم

صحبتی با دوستان

1392/7/1 15:55
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم دلم برای همه تون تنگ شده بود و خجالت زده ام به خاطر این تآخیر طولانی که باعث نگرانی تون شد، از همه تون عذر میخوام ولی حقیقتش اتفاقات بد و ناراحت کننده برام افتاد و در کل تابستون خوبی نداشتم

دوست ندارم کامتونو با حرفام تلخ کنم هرچی بود گذشت و مهم اینه که الان خیلی خوبم  چون فهمیدم دوستایه خیلی عزیزی دارم که تو هر شرایطی هم که باشم تنهام نمیذارن با خوندن تک تک حرفاتون حالم بهتر و بهتر شد از همه تون صمیمانه تشکر میکنم و امیدوارم تو زندگی تون هیچ وقت به در بسته نخورید و فقط شادی همراه و رفیق لحظاتتون باشه همتون رو دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاسمن و محمد پارسا
1 مهر 92 16:41
خدا را شکر که الان حالتون خوبه عزیزم امیدوارم روز به روز بهتر بشید


ممنون گلم به خاطر دعای قشنگت
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
2 مهر 92 18:29
سلام عزیزم ما هم تو رو دوست داریم ما هم زمانهایی سر بلایی دارم دوست اونیه که هم ر سختی و هم در راحتی کنار دوستش باشه امیر علی جونم رو ببوس ممنون که بهم سر زدی عزیزم
مامان حنانه زهرا
13 مهر 92 18:35
خصوصی فدات شم


خدا نکنه عزیزم، بابت حرفایه قشنگت ممنونم الان خیلی بهترم دیگه خواست خدا این بوده و ما هم باید تسلیم باشیم. حنانه جونمم خیلی ناز شده خاله فداش. این بدغذایی و شیطونی طبیعیه عزیزم بزرگتر که بشه و دندونش در بیاد حل میشه نگران نباش