امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

امیرعلی گلم

نماز امشب

1392/5/1 22:14
263 بازدید
اشتراک گذاری

امشب برا نماز رفتیم مسجد، قبلش به پسری توضیحات لازم را دادم

 

فداش بشم که مثل آقا از اول تا آخر نماز کنارم نشست

تا من با خیال راحت نماز بخونم

 

تازه نینی کناری یه بار مهرمو برداشت سریع ازش گرفت و به من داد

 

قبلآ مهر و تسبیح سایرین رو برمی داشت و میرفت

 

 

ولی امشب خیلی خوشحالم خندهچون احساس کردم

 

پسریم داره بزرگ میشه و به حرفم گوش میکنه

 

 

 

خیلی دوستت دارم پسر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آجی محمدمهدی
3 مرداد 92 11:00
نمازتون قبول باشه.امیرعلی خان دیگه برای خودش مردی شده.الهی من قربون این امیرعلی خوشگل برم.


خدا نکنه عزیزم، نظر لطف شماست
انسیه نظری
3 مرداد 92 17:25
سلام خدا رو شکر مشکلت حل شد خوشحال شدم تونستم کمکت کنم .به نظر من آنتی ویروست رو عوض کن چون این آنتی ویروس خیلی سرعت رو می یاره پاییت node32 بهتره
برای ذخیره کردن اطلاعات رو باید جایی ذخیره کنی که ویندوز در آن درایو نباشد . مثلا اگه درایو c رفتی و دیدی پوشه ویندوز اونجاست باید هر چی اطلاعات توی desktop یا my document و my picture ودرایو c داری از اونجا برداری و در درایو دیگه کپی کنی یا انتقال بدی در شمن ویندوز هم مجددا بای در همان درایو c یا درایوی که پوشه ویندوز داره نصب بشه.
به نظر من اول آنتی ویروست رو عوض کن

ممنونم از راهنمایی جامع و کاملت دوست عزیزم
مامان حنانه زهرا
8 مرداد 92 19:19
افرین به گل پسرنازمون
daiiiiiiiiiiiiiye amir ali
19 مرداد 92 16:38
doroste ke daii man doset daram vali ba inam mokhlefam ke in ghad mamant loset mikone.


لوس
daiiiiiiiiiiiiiye amir ali
19 مرداد 92 18:09
kahesh mikonam
خاله کمیل و کیان
21 مرداد 92 0:13
وای چه پسر حرف گوش کنی افرین عزیزم