امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

امیرعلی گلم

مهربانترینم

1392/4/17 17:51
627 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان ماه مهمانی خدا شروع شد حقیقتش امسال یه حس خاصی دارم کاش بین شما هیچ


کس حس منو نداشته باشه

 

حس دلتنگی کسی که ماه رمضون سال قبل پیشتون بود و امسال نیست خیلی دلم گرفته


نمیخواستم در این مورد چیزی بنویسم چون به این وب اشخاصی سر میزنن که خیلی برام عزیزن

 

و مطمئنأ با خوندن اینجور مطالب یاد غم از دست دادن عزیزشون میافتن و بیشتر ناراحت میشن


ولی نتونستم عزیزان، نیاز به کسی داشتم که باهاش حرف بزنم. میدونم که جاش خوبه ولی با

 

این درد دلتنگی چیکار کنم هر مناسبتی که پیش میاد ناخودآگاه یادم میاد که این اولین سالیه که

 

مهربونترین شخصی که داشتمو ندارم و جایه خالیشو بیشتر  احساس میکنم

 

سال گذشته با اینکه مریض بود و دیگه تواناییشو نداشت بازم روزه میگرفت و اصرار ما فایده

 

نداشت

 

امسال کجاست....

 

اگه زمین هزار هزار سال دیگه بچرخه و بچرخه دیگه امکان نداره هیچ شخصی مثل اون پاشو رو

 

این کره ی خاکی بزاره


میدونم براتون عجیبه این حرف، چون شما نشناختینش


ولی من شناختمش


از زحمتایی که برام کشید


از محبتایی که همیشه نثارم میکرد


از قلب مهربونی که تا آخرین تپشش از عشق ما خالی نشد


از آخرین تلاشش برای در کنار ما بودن


از دستایه مهربونش که به خاطر کار زیاد زمخت شده بود


از نگاهی که حتی در زمان عصبانیت پر از مهر و محبت بود


آره از کسی حرف میزنم که تحمل حتی یه لحظه غم مارو نداشت و به هر شکل میخواست مارو


بخندونه  ،و الان بزرگترین غم ما نبودن اوست


بابا بزرگم  خیلی دلتنگتم تویه این ماهه زیبا دعا میکنم خدایه مهربون بهترین جایه بهشتو بهت

 

اختصاص بده

 

دوست مهربونی که به وبم سر زدی و با غم من شریک شدی در این ماه پر خیر و برکت برای

 

شادی روح عزیزان از دست رفتمون با هم فاتحه ای میفرستیم

 

به برکت صلواتی بر محمد و آل محمد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مسیحا
17 تیر 92 23:02
سلام ممنون که به وب من سر زدین ، اگه خواستین منو با عنوان دنیای مسیحا لینک کنین و بگین با چه عنوانی با افتخار لینکتون کنم


باعث افتخاره که شما رو لینک کنم عزیزم
مامان عرفان
18 تیر 92 11:30
سلام عزيزم . بابت اينكه چند روز نتونستم بهت سر بزنم معذرت ميخوام و يه پست تشكر برات گذاشتم .


خوندمش ممنون از لطفت گلم ایشالله همیشه موفق باشی
انسیه نظری
18 تیر 92 13:18
سلام عزیزم ؛ خدا پدر بزرگت را به حق همین اذان بیامرزد من در کودکی مادر بزرگ داشتم که فوت کرد طعم پدر بزرگ و مادر بزرگ را نچشیدم و لی الان می بینم پدر و مادر من و همسرم واقعا عاشق بچم هستن خدا پدر و مادرت را برات نگهداره ممنونم که به من سر زدی و تشکر کردی من هم از تو تشکر می کنم . گل نازینم باز به دیدارم بیا
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
انیسه جان ممنونم از اظهار همدردی ات واقعأ الان حس بهتری دارم، خدا درگذشتگان شما را هم قرین رحمت کند و سایه یه پر مهر پدر و مادرتان را حفظ کند. حتمأ به وبت میام چون واقعأ مطالبش خیلی مفیده مرسی که سر زدی گلم
مامان ثمین
18 تیر 92 17:01
سلام عیزیم ممنون ازحضورگرمتون
چه پسر نازی دارین میبوسمش
ممنونم باافتخار لینک شدین


باعث افتخار ماست که به ما سر زدید گلم، شما هم لینک هستید خانمی
مامان حنانه زهرا
18 تیر 92 21:23
خدا روحشو قرین شادی ورحمت کنه عزیزم


خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه گلم
مامانی رادین جونی
19 تیر 92 2:39
سلام عزیزم خدا بیامرزتشون
خدا دیگر عزیزاتون و. براتون نگه داره آمین
با افتخار تمام لینکتون کردم


ممنون دوست عزیز، خدا عزیزان شما رو هم حفظ کنه.
من هم با افتخار شما رو لینک کردم عزیزم
مامان عرفان
19 تیر 92 8:50
سلام گلم ممنونم . مرسي . چشم عزيزم جبران مي نمايم .


مامان امیر حسین
19 تیر 92 14:23
سلام دوست خوبم تووبلاگمون به مناسبت این ماه مبارک یهردهه یک ختم برگزارکردیم خوسحال میشم شرکت کنیدتا ازثوابش بهره ببرید اگه جوابتون مثبته لطفابیایید به وبلاگم تایه جزبنامتون ثبت بشه
مسیحا
19 تیر 92 21:17
سلام ، با تب تابستون آپم
مامان عرفان - نگار
20 تیر 92 13:00
خدا اين بابابزرگها را رحمت كنه . عزيزم من هم بابابزرگهام را خيلي دوست داشتم كه متاسفانه هر دوتاشون را از دست دادم



خدا انشالله تو این ماه مبارک همه ی رفتگانمونو قرین رحمتش کنه مخصوصأ بابا بزرگایه شما عزیز رو
مامان آیسا
21 تیر 92 16:33
سلام خاله جونی خدا پدر بزرگتونو بیامرزه منم چند سالیه مادر بزرگمو از دست دادم ولی همیشه همیشه جاش خالیه و هیچ وقت یاد و خاطراتش کمرنگ نشده برام با اجازه لینکتون کردم


ممنون عزیزم ، خدا مادربزرگ شمارو هم بیامرزه.
وبتون باز نمیشه آدرستونو بدید تا منم شمارو لینک کنم
مامان کوثری
22 تیر 92 4:47
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
محراب و مليكا
22 تیر 92 10:59
سلام ني ني من تو جشنواره ني ني شكمو شركت كرده و براي برنده شدن نياز به راي تون داره ممنون مي شم كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . بازم ممنونم
مامان فهيمه
23 تیر 92 16:59
خدا بيامرزتشون،خدا همه ى رفتگان و اسيران در خاك رو بيامرزه


خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه