امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

امیرعلی گلم

حال این روزهای من

1394/3/25 16:51
649 بازدید
اشتراک گذاری

روزی که اون دو تا خط ارغوانی رو روی بی‌بی‌چک دیدم به تپش قلب افتادم و بهت زده شدم...

یه کم که گذشت... فهمیدم فرزند دوم به همون زیبایی فرزند اول دوست داشتنی و خواستنیه.

راستش، همیشه در این مورد شک داشتم و نگران بودم که برای کوچولوی دومم اون ذوق و هیجان قبلی رو نداشته باشم .

اما اشتباه می‌کردم. حالا من مثل مادرهای باتجربه دیگر می‌دانم که دردهای مبهم و تنگی نفس و خستگی اعجاب‌انگیز و خواب‌آلودگی مضحک طبیعی است، و مثل مادرهای جوان و تازه‌کار، هنوز از دیدن گوجه سبزم تو صفحه مانیتور سونوگرافی ذوق می‌کنم و گوشه چشمم خیس میشه...

چه قدر خاکی و خودمونی اومدی پیشم مامانی ...

چقدر بی ناز و منت قدم رو چشمم گذاشتی ...

الان چند وقتیه که تکونهای کوچولوتو حس می کنم.

دیگه با همه وجودم منتظر در آغوش کشیدنتم...

 

.........

اما بگم از پسرکم که خیلی از نی نی دار شدنمون خوشحاله

 هر روز میادو حال آبجی یا داداششو میپرسه و میگه چرا به دنیا نمیاد پس؟!!!

هرجا هم میریم همه رو خبردار میکنه ..توو فامیل کوچه خیابون محله همه دیگه خبردارن که ما نی نی داریم...

 

با تشکر از دوست خوبم سارا که حال این روزایه منو زیبا به ترسیم کشید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا و مامان
29 خرداد 94 15:06
عزیز دلم خدا را شکر که حالتون خوبه ایشالاه به سلامتی این روزای قشنگ و سپری می کنید
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون عزیز مهربون
مامان گل پسر
5 مرداد 94 12:08
به به به مباركه ايشالا به سلامتي
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون گلم
مامان آتریسا
21 شهریور 94 8:29
ان شااله به سلامتی سالم به دنیامیادومیشه همدم روزهای دلتنگی وتنهایی امیرعلی جون