امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه سن داره

امیرعلی گلم

چهارمین یا حسین( ع) امیرعلی

1393/8/15 13:34
643 بازدید
اشتراک گذاری

محرم امسال یه فرقی داشت، امیر علی گلی دیگه وارد محفل عزاداری آقایون شد و دل مامانیش یه کوچولو  واسه این سه سالی که با پسرکش میومد مجلس عزاداری امام حسین( ع ) تنگ میشدniniweblog.com

  یاد یه خاطره زیبا افتادم:

محرم سال قبل به دنیا اوومدن پسرکم ...یه شب باباش از هیآت اوومد و یه دست لباس حضرت علی اصغر همراش بود گفتم این لباسا مال کیه ؟!!

گفت: دم در هیآت یه آقایی بهم گفت لباس علی اصغر نمیخوای؟ گفتم:من بچه ندارم، آقا گفت: ببر انشالله سال آینده تن بچت کن.

قربون امام حسین و علی اصغرش برم که دقیقا محرم سال بعد با همون لباس بردمت مجلس آقا.... ایشالله همیشه زیر پرچم امام حسین( ع) سالم و سلامت باشی عزیزک مامانniniweblog.com

پسرک 7 ماهه من ...

شام غریبان محرم امسال

پسندها (3)

نظرات (8)

بابا و مامان
22 آبان 93 4:25
خصوصی عزیزم ببخشید یادم رفت خصوصیش کنم لطفا تایید نکن راجب همون سوالی که داشتید خصوصی براتون فرستادم لطفا تایید نکنید
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون عزیزم محبت کردین جواب دادین
مامان گل پسر
22 آبان 93 9:29
ماشالا عزادار كوچولوي امام حسين
مامان گل پسر
22 آبان 93 9:30
امير علي اينا شمع كم مصرفه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
دقت کردم راست میگی ها مامان گل پسر خیلی باحالی
مامان آتریسا
25 آبان 93 9:16
یابت دعای قشنگت آمین
ماماني
27 آبان 93 12:21
سلام عزيزم خوبي كجايين اينهمه كم پيدا سري به ما نميزنينا؟
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
شرمندتم عزیزم چند وقتی گرفتارم ولی همین الان میام
(مامان علیرضا)
3 آذر 93 10:52
سلام عزیز دلم خدا شاهده دارم همینطوری اشک می ریزم و گریه می کنمالهی قربون معرفتت بشم که منو فراموش نکردی نمی دونم چی بگم فقط می تونم بگم شرمنده ام که من انقدر بی وفام ... من هم همیشه تو رو یاد می کنم دوست قدیمی و مهربون من الهی فدای امیر علی جونم بشم ماشالله بزرگ شده ببوسش از طرف من دلم برای هر دوتون یه ذره شده بود عزیزم خیلی دوست دارم عزیزم با تمام وجودم روی ماه هر دوتون رو می بوسم عزیز دلم مواظب خودتون باشین .الهی فدای قلب مهربونت بشم خدا رو شکر میکنم که دوست خوبی مثل تو دارم عزیز دلم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
فدات بشم عزیزم خوبی از خودتهمگه میشه دوستایه خوب به همین راحتی فراموش بشن؟! من همیشه به یادتم ایشالله سالم و سلامت با گل پسر و همسرت روزگارت به شادی بگذره
آجی محمدمهدی
6 آذر 93 18:38
آرزويم اين است:ديدن اوج غرورت درصبح و رسيدن به همه ی رویایت من دعا خواهم کرد،روزهایت پرنور،شب تو مهتابي سینه ات صادق وصاف رنگ باران باشد...
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
خیلی زیباست ممنون عزیزم
مامان گلشيد
11 آذر 93 8:48
فووووووووووووووووووت