امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی گلم

بازم خنده بازار

1393/3/21 22:48
538 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه که به آقا پسری خوش میگذره دایی جونیاش اینجانو حسابی با اوونا سرگرمهخندونک

اسم مشخصات و تعداد دایی و خاله و عمه و عمو و بچه هاشونو یاد گرفته عمو اوومده بود از پسرک پرسیدم چند تا عمو داری؟ اسمشونو بگوو...

 گفت: عمو جواد و عمو پورنگ و... قه قهه

مردیم از خنده فک کرده بود عمو پورنگم عمویه واقعیشه ...

بعد مریضی خداروشکر ماشالله اشتهاش بهتر شده چون غذا الویه بود و آقا عاشقشه زیاد خورد، رکابی تنگی تنش بود دیدم یه دفه یه نفس عمیق کشید و در حالی که کشو قوس میدادو شیکمش از زیر لباس معلوم بود گفت :مامان یه لباس تنگ دیگه بیار شیکمم باد کرده تعجبقه قهه

تا چند دقیقه داشتم به این حرفش میخندیدم و بقیه که متوجه نشده بودن هاج و واج به خنده ی من میخندیدندگیج

( فداش بشم که منظورش لباس گشاد بود)محبت

پسندها (10)

نظرات (12)

مامان یاسمن و محمد پارسا
22 خرداد 93 16:17
الاهیدوست دارم عزیزم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ما بیشتر دوستت داریم خاله جونی
توت فرنگی(مامان علیرضا)
22 خرداد 93 19:06
ماشالله خدا حفظش کنه . ببوسش از طرف من . خیلی ناراحت شدم نوشته بودی مریض شده انشالله که همیشه تنش سالم باشه . و کنار خانواده اش خوشبحت و شاد زندگی کنه الهی آمین (عیدت هم مبارک عزیزم)
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
فدات شم دوست گلم به دعایه خیر شما عزیزم ببوس پسرکتو که خیلی دلم واسش تنگ شده
مامان عرفان
24 خرداد 93 11:02
سلام خانومم . مدتي نبوديم . دلم براتون تنگيده بود .
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
وای کجا بودی دوستم دلم تنگ شده بود الان اوومدم حسابتو برسم
مامان آتریسا
24 خرداد 93 13:27
ازاینکه حال پسملی بهترشده خداروشکر.خوشحالم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
فدات دوستم ممنون
آجی محمدمهدی
25 خرداد 93 8:23
آدمهای خوش قلب رادوستدارم.همانهایی که بدی هیچ کس را باورندارند.همان هایی که برای همه لبخند دارند.همانهایی که بوی مهربانی میدهند.ومن باوردارم توازهمانهایی...
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
عزیزمی
مامان عرفان
25 خرداد 93 8:23
اي من به فداي تو كه اينقد مهربوني منم دلم براتنون تنگ شده بود . عزيزم بوووووووووووس
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
فدات بشم دوست گلم خوبی از خودته
مامان عرفان
28 خرداد 93 1:03
خخخخخخخخخههههههههههه. وای مردم از خنده . عمو پورنگ . خخخخخخخخخخخخخههههههههههههههههههههههههههههههههه
آیسلین مامان باباسی
30 خرداد 93 2:37
مامان گلشيد
10 تیر 93 12:51
اي جونم مامان جوني به من رمز ندادي كه
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
چشم همین الان
narges maman matin
13 تیر 93 17:02
سلام گلم منم رمز میخوام
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
گذاشتم واستون
مامان حنانه زهرا
19 تیر 93 11:46
چقدبامزه .کلی کیف کردم چقد قشنگ حرف میزنن این وروجکا