امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

امیرعلی گلم

تولد

1393/1/13 19:59
395 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم  تازه از اصفهان راه افتادیم و توو مسیریم،

این چند روز عید حسابی خوش گذشت 

الان با گوشی اومدم ایشالله به سلامتی رسیدیم

میام خاطرات شیرین کاریاتو مفصل میزارم

فقط الان اومدم که تولدتو تبریک بگم عزیزم،

فردا روزیه که خدا بهترین هدیه شو به منو بابات کادو داد

دعا میکنم خودش همیشه در پناهش سالم و سلامت حفظت کنه  

                                                                             

                                                              خیلی دووست دارم عزیزدلم 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (13)

مامان یاسمن و محمد پارسا
14 فروردین 93 10:24
عزیز دلم تولدت مبارک
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 فروردین 93 10:24
مامان جون بفرمایید تولد داریم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
غافلگیرم کردی گلم ممنون دوست مهربونم
مامان عرفان
16 فروردین 93 9:15
سلام عزيزم . سال نو مبارك . ببخش با گوشيم ميومدم نت و نميتونستم برات نظر بدم .
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
فدات گلم ممنون سال نو شمام مبارک من تازه امروز از سفر برگشتم تو این مدت با گوشی بهتون سر میزدم
مامان عرفان
16 فروردین 93 9:16
تولدت مبارك عزيزم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون خاله ی مهربونم
مامان گلشيد
24 فروردین 93 13:35
تولدت مبارك باشه بزرگ مرد كوچولوي من
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون خاله مهربون بزرگ مرد کوچک ما
توت فرنگی (مامان علیرضا)
24 فروردین 93 23:57
سلام عزیزم خوبی ؟ سال نو رو تبریک می گم انشالله سالی توام باشادی سلامت وبرکت داشته باشی و خدا پسرت رو حفظ کنه ممنون سر زدی بهم عزیزم خیلی لطف کردی ببوس پسرت رو از طرف من
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام دوست گلم خوبی؟ خدا میدونه که چقد دلم واست تنگ شده بود فدات شم ممنون از دعایه قشنگت منم همین آرزو رو برایه شما و خانواده خوبتون دارم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
24 فروردین 93 23:59
ایمر علی جونم تولدت مبارک باشه عزیزم انشالله که هزار ساله بشی ایشالله خوشبخت و عاقبت به خیر بشی زیر سایه پدر و مادر باشی
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربون
مامان حنانه زهرا
27 فروردین 93 16:37
سلام عزیزم.امیرعلی جون نانازم تولدت مبارک. ایشالله صدساله بشی خاله
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون خاله مهربون
آجی محمدمهدی
29 فروردین 93 11:41
http://www.hotglitters.net/comments/birthday/img/animated-birthday.gif امیر علی جونم تولدت مبارک.اینم از هدیه ی مجازی ما.
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون عزیز دلم چه هدیه نازی خوبی گلم داداشت چطوره؟
مامان حنانه زهرا
30 فروردین 93 0:02
افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است . روز زن مبارک
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
قربونت برم روزت مبارک بانو
مامان حنانه زهرا
30 فروردین 93 0:03
خصوصی عزیزم
آجی محمدمهدی
31 فروردین 93 16:00
سلام خاله ای روزتون مبارک.
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
فدات بشم عزیزم ممنون