امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه سن داره

امیرعلی گلم

تشکر

1392/9/6 19:45
674 بازدید
اشتراک گذاری

امروز امدم منحصرآ از یه دوست خیلی عزیز تشکر کنم

یه دوست فوق العاده تو نی نی وبلاگ که هر وقت هرجا به مشکلی بر میخوریم میتونیم روش

حساب کنیم همه تون وبلاگ توت فرنگی رو میشناسید مامان علیرضا جون یکی از دوستایه گل

منه که خیلی دوسش دارم و همیشه از مطالبه وب آموزندش استفاده میکنم

جدیدآ هم زحمت کشیدنو کلیپی از عکس کوچولوهایه نی نی وبلاگ به مناسبت محرم آماده

کردن و گذاشتن تو وبشون، عکس امیرعلی گلی هم هست منکه وقتی تماشا کردم خیلی

تحت تآثیر قرار گرفتم دل شکسته

خواستم همینجا  از دوست مهربونم بابت همه چی تشکر کنم

مامان علیرضا جون خیلی عزیزی ممنونمقلب 

اگه خواستید از وب توت فرنگی دیدن کنید اولین لینکمه


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

تو ت فرنگی (مامان علیرضا)
6 آذر 92 19:59
سلام عزیزم حسابی منو شرمنده کردی نیازی به این کار نبود من وظیفه ام رو انجام می دم شما دوست خوب منی همیشه همراهیم می کنی تو وبم کوچیکترین کاری بود که می تونستم برای این کوچولوهای نازنین و مامان های مهربونشون انجام بدم ممنون عزیزم انشالله خودت و خانوادت همیشه سلامت و شاد باشی و امیر علی عزیزم همیشه در کنار خانوادش خوشبخت و شاد زندگی کنه
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
خواهش میکنم گلم قابلی نداشت در مقابل لطف و مهربونیه شما کمترین کار بود ممنون از دعایه قشنگت دوست عزیزم ایشالله شما و خانوادتون هم شاد و سلامت باشید بوس برا خودت و علیرضایه ماهم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
7 آذر 92 22:56
سلام عزیزم ممنون بهم سر زدی این کدشه گلم می ری تو ارسال مطلب جدید تو نوار ابزار ردیف اول گزینه آخر نوشته html روش کلیک می کنی این کد بالا رو توش کپی می کنی دکمه بروز رسانی رو می زنی یه کادر زرد رنگ می آد دکمه ثبت رو می زنی تمام می شه وبلاگت رو مشاهده می کنی کلیپ می آد تو پستت
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
وای دوست من نمیدونم چرا کدی که میگی برام نمیاد همه متن نوشته ات هست جز کد
خاله کمیل و کیان
9 آذر 92 1:30
اپم
مامان عرفان
9 آذر 92 9:23
دست مامان عليرضا جون درد نكنه . بله وب ايشون خيلي قشنگه .
مامان عرفان
9 آذر 92 9:24
دوست جونيم خودت خوبي ؟ امير علي گلي ما چطوره ؟؟؟
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام عزیزم فدات خوبیم مهربونم شما چطورید عرفان جان خوبن
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 آذر 92 14:25
خصوصی عزیزم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
چشم ممنون عزیزم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
10 آذر 92 19:16
سلام ای بابا چرا کد نیست ببین کدشو برات تلگراف می زنم فکر کنم بیاد بقیشم که دیگه فکر کنم نوشتم و اومده ایمنرنتم عجیبه ها کاراش
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون گلم که اینقد پیگیر کار منی فدات آره میبینی
توت فرنگی (مامان علیرضا)
10 آذر 92 20:52
عزیزم نمینم چرا نشد تلگراف بزنم می گفت کاربر وجود نداره بزار بگم خودت کدش رو بردار تو بلاگم نوشتم مشاهده دویاره در سایت اصلی + دانلود روش کلیک کن پایین کلیپ یه سری دکمه هست یکیش نوشته کد ویدیو روش کلیک کن یه کدی رو بهت نشون میده بقیشم قبلا بهت گفتم راستی اگه مشکل خوردی باز تو این پست دقیقا نوشتم کد کلیپ رو چجوری برداری http://totfarangi.niniweblog.com/post164.php تو ادامه مطلب برو کلیپی که تو آپارات نشون می ده دقیقا عکس دکمه اش رو برداشتم گذاشتم همینطور توضیحاتش رو امیر علی جونم رو ببوس بابا آپ کن دیگه ببینم چیکار می کنه
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام دوستم فدات بالاخره موفق شدم به لطف راهنمایی شما عزیزم نمیدونم چه جور تشکر کنم چون محبتات جبران نمیشه فدات چشم پست جدید تو راهه ببوس علیرضایه ماهه منو
فدایی طاها
10 آذر 92 22:30
سلام خدانگهدارش باشه ناز و خوشکله از وبلاگ پسرم هم دیدن نید
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام دوست من ممنون که به ما سر زدید خدا طاها جون رو هم حفظ کنه خیلی نازو خوشکله
مامان حنانه زهرا
11 آذر 92 2:43
سلام گلم.دلم حسابی برات تنگیده درحد جام جهانی
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ما هم حسابی دلمون تنگ شده بود عزیزم معلومه دخملی حسابی داره شیطونی میکنه نمیزاره مامانی وقت آزاد داشته باشه