امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

امیرعلی گلم

خاطرات جدید

1392/8/20 15:32
435 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی محرم اومده حالو هوای دل منم عوض شده، دیکه کمتر وقت میکنم بیام نت

چون روزا که مشغول کارم و شبام مجلس آقا امام حسین(ع)

چند روزیه که به پسرکم در مورد امام حسین و حضرت علی اصغر میگم و اونم با هیجان

گوش میده و بعدآ برا بابا تکرار میکنه و من کلی ذوق میکنم

پسرم دلم میخواد حسینی باشی و حسینی زندگی کنی دوست ندارم از این مسیر

خارج بشی

دو شب اول که رفتیم مجلس ، فداش بشم هم جو براش جدید بود هم صدایه بلندگو

باعث شدکه کمتر از جاش بلند شه و اذیت نکرد ولی از شب سوم به بعد یخش باز شدتعجب

دیگه نمیتونستم نگهش دارم یه آقا پسری روبه رو نشسته بود با ماشینش لج امیرعلی رو

در میاورد همش بهش نشون میداد ولی نمیداد تا بازی کنه پسر منم که قربونش بشم

عشقه ماشینهدل شکسته میخواستم جامو عوض کنم ولی متآسفانه جایی نبود خلاصه خیلی

اذیت شدم آخ شب بعد رفت مجلس مردونهچشمک

 

 



یه کم هوا سرد شده و هم خودم هم پسرکم یهریزه سرما خوردیم الان خوابیده

فداش بشم زیر لب داره حرف میزنهقلب

از شیرین کاری هایه جدید امیرعلی گلی بگم:

 

جدیدآ یاد گرفته همه چی رو تو خونه قیمت میکنه

آقا این سیب زمینی چنده؟

آقا این پیازا چنده؟

آقا این صندلی چنده؟

آقا ...

و همش باید من برا هر کدوم از اجناسی که میگه به عنوان فروشنده یه قیمتی بگم

مثلآ 1000 تومن و این خرید ادامه داره تا همه ی وسایل خونه و کچل شدنه آقایه فروشندهکلافه

یه روز یه شاخه گل از تو گلدون برداشت آورد باباییش گفت کار بدی کردی برو بزار سر جاش

گلدون پر بود و هر کاری کرد نتونست اون شاخه گلو بزاره ولی از اونجایی که پسر من کم از

انیشتن نداره و یه راه حلی همیشه پیدا میکنه تو یه لحظه مشکلو برطرف کرد بله همه گلارو

از تو گلدون در آورد و شاخه گل دستشو گذاشت تو گلدونقهقههقهقههقهقهه

 

 

 

 

چند بار برایه سرگرم کردنش عکس ماشین سرچ کردم گذاشتم نیگاه کنه

کلی ذوق میکردهورا

دیگه تا میام پشت سیستم میاد میگه ماشین پلیس برام سرچ کن چاره ای

ندیدم جز اینکه نشستن پشت سیستمو نوبتی کنیم هر وقت میاد میگم مامان

نوبت منه طفلکم میره تا وقتی صداش کنم

بگم، بیا پسرم نوبتت شدهماچ


یه آقا پسر کربلایی

البته خواب آلودخمیازه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
20 آبان 92 16:40
سلام عزیزم خدا گل پسرت رو در پناه خودش حفظ کنه عکساش خیلی قشنگه الهی چه گریه ای هم می کنه نازی خدا حفظش کنه ممنون سر می زنی منم اگه کم می آم دنبال مداحی و مطالب خوب برای محرم هستم میری مراسم منو دعا کن ببوس امیر علی جان رو راستی عکسش رو بفرست برای ساخن کلیپ یا بگو خودم بردارم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون عزیزم چشات قشنگ میبینه فدات خدا ایشالله گل پسر شمارو هم حفظ کنه عزیزم من عادت کردم هر وقت میام نت بیام وبت گلم دلم برات تنگ میشه محتاجیم به دعا خسته نباشید مداحی هایی که میزاری زیباست اجرت با شهدای کربلا گلم عکسارو هم هرکار میکنم نمیشه ایمیل کنم، شرمندت خودت زحمتشو بکش عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 آبان 92 17:37
عزاداریهاتون قبول عزیزم مامان من اگه جای شما بودم یه ماشین براش می بردم بهتر تر ایشالاه حالتون به زودی خوب بشه اقا این پسره را چندتا فداش شیم وای فدای این پسر انیشتن الاهی من فدای این پسر خواب الو گریان
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون خاله جون میدونید امیرعلی یه عادتی داره اگه هزارتا ماشین داشته باشه بازم اگه دست یه بچه ببینه اونو میخواد ماشین خودشو تحویل نمیگیره ممنون دوست جونم بابت این همه محبت
مامان عرفان
21 آبان 92 9:51
ايول به اميرعلي انيشتن . آفرين
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون از این همه حمایت، خیلی دوستون داریم
مامان عرفان
21 آبان 92 9:52
خدا قبول كنه كربلايي اميرعلي . ما را هم دعا كن . دعاي خواب آلود و گريان شما هم براي ما قبوله .
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنونم خاله جون که همیشه حامی من بودید، دوست منو هم از طرف من ببوسید گنده
مامان عرفان
21 آبان 92 9:54
ماماني تا من نيومدم اين بچه را كه اميرعلي جون ما را حرص داره خفه اش نكردم اين دفعه ديگه برا پسملي شما هم ماشين ببريد .
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
چشم خاله جون ممنون
مامان عرفان
21 آبان 92 9:54
ايشالا سرما خورديگتون هم زودي خوب ميشه .
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون خاله جون من خوبم ولی طفلی پسرکم دو روزه تب شدید میکنه دیشب دکتر بودیم تا صب هم بالا سرش تبشو کنترل میکردم ولی خداروشکر الان بهتره خوابیده فداش
مامان عرفان
21 آبان 92 9:55
عزيزم التماس دعا دارم . من را هم در دعاهات فراموش نكن.
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
محتاجیم به دعا ایشالله شما و خانوادتون سالم و سلامت باشید و به هرچی میخواید برسید
خاله کمیل و کیان
22 آبان 92 15:50
عکساش قشنگ شده قربونت برم انیشتن منچرا گریه میکنی خاله جون حیف چشمای نازت نیس موهات کجا رفته گل پسریاپم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون خاله جونموهامو ناغافل زدن چشم اومدم
مامان اهورا
22 آبان 92 22:03
سلام خانمی خوووبی من مامان اهورا هستم از دوستای مامان یاسمن و محمد پارسا از ایشووون جویای حال شیما مامان اتیلا شدم گفتن شما بیشتر باهاشووون در ارتباط بودییین اگه خبر دارید به منم بگید خیییلی نگرانشووون هستم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام گلم تو وبتون جواب دادم ایشالله شیماجون سالم و سلامتن
توت فرنگی(مامان علیرضا)
26 آبان 92 20:05
سلام عزیزم دلم برات تنگ شده انشالله سلامت باشی و زود برگردی عزاداری ها م قبول باشه
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که همیشه به یاد ما هستی منم خیلی دلم تنگ شده بود دلیل نبودنمو برات تو وبت گذاشتم
ما مان آیسل
26 آبان 92 22:57
آخی چقدر من تو رو دوست دارم..ماشالله..مامانی عزاداریهاتون هم قبول باشه..
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
دل به دل راه داره گلم ما هم شمارو دوست دار یم هزارتا بوس برا آیسل خوشکله
خاله کمیل و کیان
26 آبان 92 23:31
مامانی کم پیدایی قبلا بیشتر پیشمون میامدین
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
واقعآ شرمندتونمسیستم چند روزی خراب شده بود اینم یه خرابکاری جدید از امیرعلی جونم فداش تازه راه افتاده حتمی میام پیشتون
مامان عرفان
27 آبان 92 8:35
مامانه فروشنده راستي اين سيب زميني چنده ؟ اين صندلي چنده ؟ پياز چنده ؟
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
شما هم
مامان گلشيد
27 آبان 92 8:50
الهي نبينم اشك بريزي قربونت برم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون، خدا نکنه
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 آبان 92 17:28
سلام دوست جونم طبق معمول لومدم بابت نظراتت تشکر کنم راستی این روزها امیر علی در چه حاله؟ از پرستارش راضی هستی؟
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام گلم خوش اومدی خواهش میکنم این چه حرفیه قابل شما عزیزمو نداره چند روزیه پسرکم حال نداره سرما خورده دو روز پشت سر هم تب شدید میکرد دو شب بالا سرش بودمو کنترلش میکردمطفلکم آب شد ولی خدارو شکر از دیشب تب نکرده و بهتره پرستارشم خوبه و امیرعلی گلی هم دوسش داره در کل ازش راضیم
مامان فهیمه
28 آبان 92 21:03
آخی عزیزم چه اشکی میریزه,پسر کربلایی خدا نگهدارت باشه گل پسر,مامانی از این به بعد هرجا میری واسش یه ماشین با خودت ببر,من وقتی میرم بیرون واسه اینکه ساینا بهانه نگیره,یه کیف و یه باربی و یه مشت خرده ریز واسش میبرم که بهانه ی چیزمیزای تکراری نگیره و مجبورم کنه دوباره همشو واسش بخرم.... کارش با گلدون خیلی بامزه بودخدا حفظش کنه
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون دوست خوبم راهنمایی تون خیلی بجا بود حتمآ این کارو میکنم خدا دخمل گل شمارو هم حفظ کنه عزیزم
مامان حنانه زهرا
29 آبان 92 4:29
عزاداریتون قبول واجرتون با سیدالشهدا هزارماشالله به امیر علی وروجک خودم مخصوصا با شیطنت گذاشتن گل توگلدون دلم واقعا برات تنگ شده عزیزم این روزا حسابی ذرگیر دخترم هستم واز طرف دیگم نتم مشکل دارشده بود ونظراتو ارسال نمیکرد خداروشکر الان تونستم بیام پیشت التماس دعا گلم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
فدات عزیزم ما هم دلمون تنگ شده بود خداروشکر که مشکلتون برطرف شد ببوس حنانه عزیز منو
توت فرنگی (مامان علیرضا)
30 آبان 92 13:56
سلام عزیزم امیر علی بهتره تبش خوب شده خوندم تب داره ناراحت شدم الهی سخته تب بچه انشالله خوب بشه زودتر قربونش برم بوسش کن از طرف من مخصوصا لپش رو
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام دوستم فدات که این همه به فکرمونی طفلکم خیلی اذیت شد تو چند روز نیم کیلو کم کرد شیش ماه طول کشید چند گرم اضافه کرد ولی تو چند روز آب کرد خداروشکر عزیزم الان خیلی بهتره تبشم بند اومده ولی ضعیف شده
سارا ( مامان کیانوش)
30 آبان 92 16:59
آخی انیشتین خاله عاشقتم ....
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون خاله جون دل به دل راه داره
آجی محمدمهدی
1 آذر 92 16:15
پروردگارا هیچ آغوشی به گرمی آغوش تو نیست.هرکس به یادم هست،به یادش باش.کنارم نیست،کنارش باش.غم دارد،غمخوارش باش.تنهاست،پناهش باش؛دوستانم را عاشقانه به آغوش تو میسپارم.
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
چه زیبا ممنون گلم
مامان فهیمه
2 آذر 92 16:31
سلام عزیزم خوب هستید امیرعلی گلی خوبه انشالله رفع کسالت شده باشه جواب سوالت گلم:تو یه پست رمزدار نوشتم جریانشو،رمزشو خصوصی واست میفرستم عزیزم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟ فدات ما هم خداروشکر روبه راهیم دستت درد نکنه گلم لطف داری
مامان فهیمه
2 آذر 92 16:35
یادم رفت رمزو خصوصی کنم لطفا پاکش کن
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
چشم حذفیدم
مامان عرفان
3 آذر 92 8:50
عزيزم برات رمز خصوصي فرستادم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون دوست گلم لطف داری
مامان عرفان
3 آذر 92 10:43
`¶¶¢¢o$¶¶´´´´´´´´´`¶¶¶¶ø¶¶¶ ¶¢¢ø¶¶¶ø´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶ø¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶´´´`´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ o´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o o´´´´´´´¶ø´´´´´´´´´¶ø```´´´o o`´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶```´´o o`´´´´¶¶¶¶´´´`´´´´´¶¶¶¶``´`o ´o`´´´¶¶¶¶`´`´´´´´´¶¶¶¶``´o ´´o`´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶``¶¶¶¶``o ´´´o´´´¶¶¶´´´´¶¶´``¶¶¶``o ´´´¶¶¶´´¶¶`´´´´´´´´¶¶`´´`¶¶¶ ´`¶¶¢¶¶¶´´´```¶¶¶´´`´´¶¶¶o¢¶¶ ´¶¢7ooo¶¶¶¶¶¶`´´´`¶¶¶¶¶¶$o¢¢¶¶ ¶$oooø¶´´´´´´`¶¶¶```´´´´´¶¢oø¶ ¶¶ooø¶´´´´´´´´`¶`´`´´´´´´¶ø7o¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´´´´´´´´´´´´´´`¢¶ø¶¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´`´´`U`´´´´`¢¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ø```´´```R´´´´´``Y¶¶¶¶` ´´¶¶¶¶¶¶`´`´´`CUTE´´´´o¶¶$oo¶ ´´ø¶¶¶¶¶¶¶ø`´´´```´´ø¶¶$øo¢¢¶¶ ´¶¶øo¢øø¶¶¶$¶`´´´´¶`¶øoo¢o¢¢¢$¶ `¶o¢¢¢øøø$¶´´`¶ø¶```¶¶ø¢ooo¢øø¶ `¶¢¢¢øø$¶¶¶´´´´``´```¶¶¶¶¶¶øø$¶ ´`¶¶¶¶¶¶¶¶`´``````´´´´¶¶¶¶¶¶¶
مامان گلشيد
4 آذر 92 10:12
سلام مامانييييييييي كجايييييييييي بابا دلمون تنگيد خوب
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ببخش گلم منم دلم واسه همه دوستان تنگ شده این روزا درگیر کردم خودمو شدید
مامان عرفان
5 آذر 92 8:21
خوبي خانومم ؟؟؟
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
فدات آره خوبم عزیزم
تو ت فرنگی (مامان علیرضا)
6 آذر 92 18:54
سلام عزیزم دیدم آنلاینی گفتم بیا کلیپ رو ببین آماده شده رو سایتمه انشالله که خوشت بیاد
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
فدات عزیزم دیدمش فوق العاده شده واقعآ دست گلت درد نکنه منکه عاشقش شدم اجرت با صاحب این ماهه عزیز
تو ت فرنگی (مامان علیرضا)
6 آذر 92 19:33
سلام عزیزم برای گذاشتن کلیپ می ری تو ارسال مطلب جدید تو ابزار رو خوب دقت کن ردیف اول آخرین گزینه نوشته شده html روش کلیک کن یه پنجره باز میشه این کد رو توش قرار بده بعد دکمه بروز رسانی رو بزن و پنجره بسته می شه یه کادر زرد رنگ بهت نشون داده می شه وقتی پستت رو ثبت کنی و مشاهده وبلاگ رو بزنی کلیپ اومده تو پستت ممنواز نظرت راجع به کلیپ عزیزم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
فدات گلم لطف کردی ببخش که همیشه مزاحمیم کدو ندیدم