امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی گلم

یه پسر سر به هوا

1392/7/25 16:25
460 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان امیرعلی گلی جدیدآ خیلی نترس شدهتعجب وقتی جایی میریم چهار چشمی

باید حواسم بهش باشه که گم نشه بعد از ماجرایه گم شدن محمد طاهایه عزیز

چشمم بدجور از گم شدنه بچه ها ترسیدهنگران اگه یه لحظه از جلویه چشم دور شه

قلبم می ایسته اواخر مرداد ماه بود که با مامان بزرگ و بابا حاجی امیرعلی رفتیم

خرید، با امیرعلی رفتم تو یه کفش فروشی تا یه کفش براش بخرم تا اومدم  یه کفشو

نیگاه کردم و گذاشتم سر جاش، دیدم امیرعلی نیست رفتم بیرون دوطرف سالن نبود

غرفه بغلی بابا بزرگ و مامان بزرگش بودن رفتم از در نیگاه کردم ندیدمش دویدم

تا تهه سالن قسمت خروجی ترسیدم بره تو خیابون یا کسی برده باشتش یعنی

چشمتون روزه بد نبینه سکته رو زدمدل شکسته دیدم نیست دوباره برگشتم طرف غرفه ای که

مامان بزرگ و بابا حاجی اونجا بودن میخواستم بگم امیرعلی گم شده یه دفه چشمم

خورد به شازده که پایین رو زمین فرش بود پیشه آقایه فروشنده نشسته و داشت

با تلفنش بازی میکرد واسه خاطر همینم اول ندیده بودمش چون قایم شده بودمنتظر

یکی دو هفته پیش عمویه امیرعلی اومده بود پیش ما با هم رفتیم بازار تویه یه چشم

به هم زدن من داشتم یه چیزی قیمت میکردم دیدم امیرعلی نیست دویدم بیرون بابا

و عمو هرکدوم به یه طرف دویدن منم رفتم غرفه بغلی اسباب فروشی بود دیدم آقا یه

توپ دستشه و خونسرد داره میاد طرفماز خود راضیکلافه

جالبه همه یه این اتفاقا تو بازار میوفته وقتی جمعیتو میبینه هیجان زده میشه و نمیشه

کنترلش کرداوه

همین دو سه شب پیش رفته بودیم خرید من داشتم لباس میدیدم امیرعلی پشت

من داشت اسباب بازی نیگاه میکرد بابایه امیرعلی رفت برا عموش لاستیکه ماشین

قیمت بگیره، یه دفه تو یه ثانیه دیدم نیستنگران

زنگ زدم به باباش که بدو بیا که امیرعلی گم شد با خونسردی از اون ور خط گفت اومده

پیشه من نگران نباشچشمک

دیگه خلاصه بگم با وجود همچین بچه یه سر به هوایی دیگه تصمیم گرفتم تا اطلاعه

ثانوی فکر خریدو تفریحو از سرم بیرون کنمناراحت

ولی با همه ی شیطونیاش عاشقشم جدیدآ با شیرین زبونیاش دله مامانیرو میبرهقلب

پیامایه بازرگانی رو حفظ میکنه و برا من تکرار میکنه کفش سلامتی و آب ث و رب تبرک

لورن هاردی رو که خیلی دوس داره هروقت نشون میده از خنده ریسه میرهقهقهه ازش

میپرسم داری چیکار میکنی؟ میگه دارم اس ام اس میدم کله پوک من باید ....تا آخرش

 برام میگهقهقهه

از برنامه های کودک هم فیتیله عموپورنگ و از همه بیشتر رنگین کمون شبکه تهرانو

خبلی دوست داره

هر وقت خوردنی بهش میدم میگم بفرمایید، میگه مرسی باز من میگم نوش جان

چند روزه پیش بهش گفتم مامان حوله رو بیار برام، آورد

بهش گفتم مرسی اونم گفت نوش جانقهقههماچ

ببخشید که طولانی شد در پست بعدی یه عالمه عکس دارم براتون حتمآ بیایدمژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

خاله کمیل و کیان
25 مهر 92 23:46
خصوصی


اومدم گلم
خاله کمیل و کیان
26 مهر 92 12:19
خصوصی


چشم
خاله " محدثه "
26 مهر 92 13:08
مامان امیر خان من اگه اونجا بودم سکته رو زده بودم.. حتی فکرشم نمی تونم کنم


جات خالی بود آبجی جونم البته تو این مواقع هانی زودتر از همه سکته میزنه
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 مهر 92 15:57
وای مامان تو را خدا مواظب باش میری بیرون بغلش کن الهی بمیرم برا دل مامان لابد از ترس نمیدونستی چکار کنی ای شیطون مامان و اینقد ناراحت نکن
فدات بشم با اون پیامهای بازرگانیت
منتظر عکسهای خوشگل از نازی پسر هستم


این وروجک من هم سنگین شده هم تو بغلم دیگه نمیمونه فقط دنباله شیطنته
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 مهر 92 0:00
سلام خاله الهی قربون شیزین زبونی هات برم من

ماشالله هزار الله اکبر خدا حفظت کنه

عزیزم جایی برید کهاسباب بازی فروشی نداشته باشه

قربونش برم انقدر دلش بزرگه که دنیا رو انقدر قشنگ می بینه که راحت بره برای خودش بگرده

ای جانم باید حسابی مواظبت باشیم امیر علی کوچواوی من

می بوسمت فینگیلی من




نگرانت شدم دوست گلم، حدس زدم رفته باشی عید دیدنی
دلمون برات تنگ شده بود

مامان گلشيد
27 مهر 92 8:45
واي واي ميتونم دركت كنم چه حالي شدي
امان از اين بچه ها


zohre maman kiyan
27 مهر 92 9:21
سلام عزیز دل خاله
چقدر پست نخونده داشتم
خیلی خوشحالم که بهتون خوش میگذره عزیزم
مامی چقدر خوبه که اینقدر واسه گل پسری وقت میزارین

پرنسم رو ببوسید مامی


ممنون دوست مهربونم که به ما سر میزنید
مامان عرفان
27 مهر 92 10:58
مزه حوله چه طوري بود ؟؟؟؟


خیلی خوشمزه
مامان عرفان
27 مهر 92 11:00
آقا امير علي ماماني را اذيت نكن . آخه تو بازار نبايد دست ماماني را ول كني .


چشم خاله جون
sanaz
27 مهر 92 22:29
سلام مامان اميرعلي جون.مرسي به وب ما سر زديد عزيزم نگران نباش درسته اميرعلي كوچولو شيطنت ميكنه و ييهو خودشو گم ميكنه ولي نبايد فكر كني كسي ميدزدتش خدا نكرده خدا حفظش كنه اين پسمله نازنينو


ممنونم خاله ی مهربون، به وب امیرعلی خوش آمدید
توت فرنگی(مامان علیرضا)
28 مهر 92 0:00
سلام عزیزم
انشالله هر موقع رفتی به سلامت بذی و برگردی دعا می کنم حسابی بهت خوش بگذره
خیلی تو این مدت بهم دلگرمی دادی
تا بیای واقعا جات تو وبم خالیه
دلم برات خیلی تنگ می شه
انشالله خوش باشی
فردا تونستی بیا پیشم یه روزم یه روز
قربون تو و گل پسری بشم من
لپش رو ماچ کن از طرف من
همه پست هام نظر می دی
بی منت نمی دونم در قبال اینهمه محبت چیکار کنم
فقط دعا می کنم خدا خانوادت رو حفظ کنه

ممنون دوست مهربون من همه از خوبیه خودته
منکه کاری نکردم این همه زحمت میکشی مطالب مفید و جالب برامون میزاری یه نظر من که قابل این حرفارو نداره خودت گلی عزیزم هزار تا بوس واسه شما و گل پسری


مامان عرفان
28 مهر 92 8:57
ميگم خريد اينترنتي را برا همين مواقع گذاشتن .


بله درسته
مامان عرفان
28 مهر 92 8:59
پست بعدي با عكسهاي خوشگلتون. منتظريم.


ایشالله چشم
مامان سهند و سپهر
28 مهر 92 13:42
سلام عزيزم ممنون كه به ما سر زدين.


خواهش مي كنم من كار خاصي نكردم كه نياز به تشكر باشه عزيزم.


مراقب گل پسري باش ماماني . چشم ازش برنداري ها. اگه اينجوريه بايد شماره تماس و آدرستونو توي جيباش بذارين عزيزم. براي احتياط مي گم. خدا كنه هيچوقت اتفاقي براي اين نيني هاي نازنين نيفته.


الهي خودت اين وروجكهاي شيطون رو حفظ كن.


مرسي ماماني از لطفت.


ببوس گل پسرت رو


ممنون دوست مهربونم که به ما سر زدید
چه فکر خوبی واقعا لازمه برایه امیرعلی این کارو بکنم،حداقل یه کم از استرس خودم کمتر میشه
گل پسراتو از طرفم یکی یه ماچ گنده کن
ممنون از لطفت


سارا ( مامان کیانوش)
28 مهر 92 15:13
وای منم گم شدن بچه ها برام مثل یه کابوسه ... کیانوشم همین جوره.... با همه هم بچم نداره ... هر کس بگه بیا بغلم این شیرجه میره.....



خوبی دوستم؟؟؟؟ بهتری؟؟!!!....اینم یه ماچ گنده برای امیر علی شیطون خودم


ممنون عزیزم خیلی بهترم با وجود دوستایه گلی چون شما مگه میشه بد بود خیلی خوشحالم که بهم سر زدی سارا جونم هزار تا بوس میفرستم واسه خودتو کیانوشه عسلم
نخودی خاله چطوره فداش؟

مامان عرفان
29 مهر 92 8:10
عزيزم حتما تو هم مثل من گفتي توبه تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوبه




خاله کمیل و کیان
29 مهر 92 12:30
اپم خانومی


چشم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
29 مهر 92 21:33
امروز واقعا جات خالی بود

انشالله زود برگردی و به سلامت بیای


ممنون دوست خوبم که در نبودم به یادم بودی
خاله کمیل و کیان
30 مهر 92 23:23
کم پیدایی مامانی


شرمندم، چند روز نبودم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
1 آبان 92 9:52
جات واقعا خالیه
انگار هیچ کس نیست تو نیستی

انشالله که زود بر گردی


من برگشتم
نظر لطفته دوست مهربونه من
دلم برا همتون تنگ شده بود
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 آبان 92 13:20
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد

ايمان به جز از حب علي پايه ندارد

گفتم بروم سايه لطفش بنشينم

گفتا که علي نور بود سايه ندارد

عيد غدير مبارک




چقدر زیبا
عیدتون مبارک دوست من عزیزایه دله منو از طرفم ببوس



خاله کمیل و کیان
1 آبان 92 14:03
عیدتون مبارک


ممنون عزیزم عید شمام مبارک
مامان آی سل
1 آبان 92 14:24
الهی عزیزم...اینطور که میگی حیلی شیطون شده...بیشتر مواظبش باش...قربون اون سر به هوایش بره خاله....


فدات گلم، چشم حتمآ چارچشمی مواظبشم. آیسلمو از طرفم ببوس
خاله الهام
1 آبان 92 17:54
ما زين جهان از پی ديدار می رويم
از بهر ديدن حيدر کرار می رويم
درب بهشت گر نگشايند روی ما
گوييم "يا علی" و ز ديوار می رويم
عید غدیر خم مبارک باد
التماس دعا


چه زیبا عید شما خاله مهربون مبارک
مامان عرفان
1 آبان 92 19:55
عیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک عزیزم


ممنون عزیزم عید شمام مبارک
مامان گشید
2 آبان 92 23:04
عکس نذاشتی گلم


چشم عزیزم ایشالله به زودی
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
3 آبان 92 2:44
سلام عزیزم وای مامانی چه حالی داشتی گلم
راست میگی منم از ماجرای محمد طاها همیجوری شدم ومیترسم خدایا
مامانی مراقب گل پسری باش
ثمینم فتیله هاروخیلی دوست داره
راستی عیدتون مبارکککککککککککککک


ممنون عزیزم عید شمام مبارک هزار تا بوس برا عسل خانمت
خاله کمیل و کیان
3 آبان 92 23:30
از دست این پسر اب بابا مامانی کم پیدایی


چشم،گلم چند روزی نبودم
مامان عرفان
4 آبان 92 13:49
آقا پسملي ما چطوره ؟؟؟


خدارو شکر خاله جون خوبه، عرفان جان من چطوره؟
مامان عرفان
5 آبان 92 11:08
________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________

جالب بود دوست من

خاله کمیل و کیان
5 آبان 92 14:09
نی نی داداشم به دنیا اومد اینم ادرسش
http://pesaramradvinjoon.niniweblog.com/


به سلامتی خاله جون مبارکه
عمه شدی
توت فرنگی(مامان علیرضا)
6 آبان 92 10:09
سلام عزیزم
نمی دونی چقدر خوشحال شدم برگشتی
انگار دنیا رو به من دادن
جات واقعا خالی بود عزیزم
همه پست هام رو نظر دادی دستت درد نکنه دوست گلم
منو ببخش دیر اومدم پیشت سیستمم مشکل داره
الان وبت باز شد اما ممکنه دوباره بخوام بیام باز نشه
نمی دونم چه دلیلی داره که وبلاگها باز نمی شه

راستی امیر علی ناز من چطوره
حالش خوبه ببوسش از طرف من
خصوصی داری
ر


ممنون عزیزم منم خیلی دلم برات تنگ شده بود فدات
دفعه پیش که خصوصیتو خوندم از ذوقم به سرعت رفتم وبت تا رویه ماهتو ببینم بعدشم که از خوشحالی یادم رفت نظراتمو تآیید کنم [خشمزه]
میبینی چقد دوستت دارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 آبان 92 10:30
ممنونم عزیزم از راهنماییتون چشم خیلی لطف کردید بهم گفتید ممنون از مهربونیتون


خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم
مامان عرفان
6 آبان 92 11:30
┓━━━┏
┃┓┏┓┗
┃┃┃╋
┃┃┃╋
┃┛┗┛┏
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┓━━┗┃
┃┓━━┗
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┛━━┏┃
┓━━┗┃
┛━━┏┃
┓━━┗┃
┛━━━┗
┓━━━━┏
┃┓┏┓┏┃
┛┗┃┃┛┗
╋╋┃┃
╋╋┃┃
╋╋┛┗



┓━━━┏
┃┓┏┓┗
┃┃┃╋
┃┃┃╋
┃┛┗┛┏
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┃┓━┏┃
┛┗╋┛┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┛━┗┃
┛┏┓┏┃
┓┗┃┃┃
┛━┗┛┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┃┓━┏┃
┛┗╋┛┗
┓━┏┓━┏
┃┃┛┗┃┃
┃┓┏┓┏┃
┃┃┃┃┃┃


مامان عرفان
6 آبان 92 11:31
دوست جونيم برات در جواب كامنتهام نوشتم كه برو خدا را شكر كه ازم دوري و دستم بهت نميرسه .


خداروشکر که دستت بهم نمیرسه
مامان عرفان
6 آبان 92 11:31



توت فرنگی(مامان علیرضا)
7 آبان 92 0:06
سلام عزیزم
ممنون که بهم سر زدی
خویلی خوشحالم که برگشتی دوباره
دوستت دارم یه دنیا
ممنون که تو پست دوست نظر دادی
خاطره سفرت روبنویس بخونم
خیلی دوست دارم بدو نم گل پسرت
چیکار کرده


چشم عزیزم اگه گرفتاریام بزاره حتمآ میام گلم بازم سرم شلوغ شده شدید
رادوین و عمه مطهره
7 آبان 92 13:18
اپم


عزیز نمیتونم بیام وب رادوین جون نمیدونم مشکل چیه؟
آجی محمدمهدی
7 آبان 92 14:01
پسرجون آخه چرا انقدرتوسربه هوایی؟



مامان عرفان
7 آبان 92 23:24
سلام میترسی بزنمت نمیای وب ما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نترس بابا نمیزنم منم به امیر علی گلی به وقتش چیزهایی میگم که بره برا تماشای همه رشته های ورزشی .


منو ترس
چشم اومدم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
8 آبان 92 0:45
سلام باز هم اومدی و منو شرمنده کردی
هر کدوم عکسها رو دوست داشستی بردار خواستی بگو ایمیل بزنم برات
راستی کلمه پوشو رو به شخوی گفته بودم
که علیرضا یاد گرفته


خواهش میکنم عزیزم خودم دلم تنگ میشه
ممنون از مهربونیت دوست گلم
مامان گلشيد
8 آبان 92 9:57
دلمون تنگ رفت كجايي پس


ببخشید گلم شرمنده ام سرم شلوغه مهمون اومده واسم
مامان فهيمه
8 آبان 92 23:20
سلام دوستم خوبى اميرعلى گلى خوبه

خيلى بامزه بود(نوش جان)خداحفظش كنه

واى مامانى خيلى بده بچه ها اينقد شيطون و سربه هوا هستن آدم جرات نميكنه ببرتشون بيرون،تازه ساينا باوجوديكه از ماشين و موتور ميترسه ولى بيرون اصلا نميزاره دستشو بگيرم همش استرسشو دارم




خوبم عزیزم امیرعلی گلی هم خوبه، شما و ساینا خوشکله چطورید؟

آره عزیزم همین حس استقلال شونه که خدای نکرده باعث گم شدنشون میشه

مامان عرفان
9 آبان 92 9:39
─────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄
───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
─────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────────────────▀▄▀▄▀▄▀
──────────────────────▀▄▀


مامان حنانه زهرا
29 آبان 92 5:00
ای خدا امیرعلی جون آخه چرا مامانی بیچاره رو اینقد حرص میدی واسترس وارد میکنی. قربونت برم واقعا سخته
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام گلم دلم تنگ شده بود خوبی؟ عزیز دله من چطوره؟