امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

امیرعلی گلم

سرماخوردگی

1392/5/3 23:45
646 بازدید
اشتراک گذاری

یه ویروس سرماخوردگی اومده خونمون مهمونی

هممون خوردیمش از دست این بابایی که این ویروسو دعوت کرد

 

یه سره آبریزش بینی دارم مثه شیر آبی که چیکه میکنه

طفلی پسرکم دیشب تو خواب همش بینیش کیپ میشد و از خواب میپرید

 

ولی خداروشکر دارو دادم امروز خوب بود ولی خودم....خمیازه

اشکال نداره که من هرجور باشم فقط پسرکم سالم باشه و سلامت،

 

خدا کنه مریض نشه

 

الان با بابایی و مهمونمون رفتن بیرون من حالشو نداشتم همراهشون باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آجی محمدمهدی
4 مرداد 92 10:19
امیدوارم این مهمونتون بره دیگه برنگرده.


خداروشکر سرماخوردگی مون بهتر شده
♥ نیم وجبی ♥
4 مرداد 92 13:36
وای از دست سرماخوردگی
اونم تو فصل تابستون آدم خیلییی کلافه میشه
ایشالا زودی خوب بشین دوست جونم
امیر جونو ببوسین از طرف من،، البته فعلا نههه وقتی خوب شدی
راستی عکسها با گوشیِapple 4 گرفته شده


ممنون از محبت بی شائبه ی شما خانمی گل
خاله الهام
6 مرداد 92 18:30
خدارو شكر كه بهتر شده
مامان خانم گل شما هم بيشتر مواظب خودت باش
آخه اگه خداي نكرده شما مريض بشيد امير گلي هم از شما ميگيره ديگه


خوبیم الان دوست عزیزم
مامان حنانه زهرا
8 مرداد 92 19:23

عزیزم بی زحمت هروقت اپ شدی خبرم کن
دخملی وقت برام نمیذاره تک تک سربزنم


باشه عزیزم اگه یادم بمونه حتمی میام
daiiiiiiiiiiiiiiiiiii
14 مرداد 92 22:55
motmaenam ke daii bozorg shii be vojod ye hamchin maman goli eftekhar mikoni hamon torii ke daii eftekhar mikone.