امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

امیرعلی گلم

تولد آبجی نی نی

1394/8/17 13:14
492 بازدید
اشتراک گذاری

حلما بانو بدنیا اومد. 

توو 37هفتگی دخترکم 9ساعت راهو توو جاده طی کردم تا برسم خونه بابا پیشه آبجی جونا دیگه بعد از اون انتظار واسه اومدن دخملی شروع شد محرم فرا رسید هر روز قبل مغرب با داداشی راهیه مسجد محلمون میشدم هم پیاده روی بود هم واسه نماز جماعت کلی بهم روحیه میداد با شروع محرمم که بعد نماز مراسم عزاداری و زیارت عاشورا بپا بود و بعد مراسم برمیگشتیم خونه دلم میخواست دخملک صب کنه عاشورا تاسوعا هم تموم شه بعد قدم بذاره روو تخم چشممون

دخملکم اینقد حرف گوش کن بود که تا شب 14 محرم صبر کرد قربونش برم

دو روز قبل ار زایمان یه دردای خفیف داشتم  ولی درد زایمانی نبود تا بالاخره دخملی  من 6آبان 94 ساعت 9/30 شب پاهای کوچیکشو روو این کره ی خاکی گذاشت. درست یک شب قبل ار تاریخی که تعیین شده بود

وقتی دردام شروع شده بود و  بسمت زایشگاه حرکت میکردبم چشمم به ماه کامل افتاد و یادم اومد که شب 14 محرمه و توو دلم صلوات فرستادمو این شد که اسم دخمل ناز من حلما گذاشته شد به معنی دختر صبور و شکیبا و منسوب به حضرت زینب.س. 

ان شاالله همه نی نی ها در پناهه حق سالمو سلامت باشن 

 دوستان گلم من با گوشی این پستو گذاشتم  ازتون عذر میخوام بدلیل اینکه نمیتونم با گوشی نظرات قبلی تون رو تآیید کنم  بزودی میام و همشونو تآیید میکنم

 

پسندها (2)

نظرات (4)

بابا و مامان
17 آبان 94 23:24
سلام قدم نورسیده مبارک ماشالاه نازی خانم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنونم دوست مهربونم
بابا و مامان
14 بهمن 94 8:28
تولدت مبارک عزیز دلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 اسفند 94 1:29
سلام عزیزم من رمز و ندارم
مامان امیر علی و حلــــــــــما
2 خرداد 95 18:20
عاخی عزیز دلم .کلا همه حلما ها دخترای خوب و صبورین ایشالا خدا امیرعلی و حلما بانو رو بهت ببخشه مرسی که اومدی وبلاگم شمام با افتخار لینک شدید دوستم
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون عزیزم باعث افتخاره