امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره
حلما بانوحلما بانو، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

امیرعلی گلم

روزهایی که گذشت

1394/5/16 16:39
631 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا واسمون سخت میگذره... بدون زن عمو ،مخصوصآ که تو شهر غریب تنها همراه و همدممون بود.

هرجا که میریم بلکه روحیه مون عوض شه یادمون میوفته که دفه قبل با عمو و زن عمو اونجا بودیم

و با حالی خرابتر برمیگردیم خونه

باید بپذیریم که تقدیر این بود که فرشته ی زمینی آسمونی بشه ...

///////////

اما بگم از پسرکم

این چند وقته بگردم، زیاد دل و دماغ اینکه وقتمو باهاش سپری کنم نداشتم طفلکی پسرم دلش میگیره توو خونه عصرا دوستاش میان دنبالش میره حیاط بازی و حسابی خودشو درب و داغون و کثیف میکنه و برمیگرده هر روز باید دوش بگیره چون هوام گرمه ولی چه میشه کرد حوصله اش سر میره تنها توو خونه...

منم کم کم دارم تبدیل میشم به یه مامان قلقلی نشستن و پا شدن مشکل شده خوابیدنم که چی بگم ...

اما بگم از دخملکم (تازه سه هفته ست فهمیدم فسقلی دخملیه)

الان هفته 27 رو تموم کردم و توو 7 ماهم، طفلی دخملم مظلومه لگد نمیزنه مثه داداشش فقط آروم آروم تکون میخوره

توو این مدت اونم همپایه من ناراحت بوده فقط دعا میکنم خدا کمک کنه تآثیری روش نذاشته باشه

دختلکم دیرتر از داداشیش تکون خورد... 18 خرداد بود که یه تکون محکم خورد ،تا قبلش حرکاتشو حس نمیکردم

کم کم در تدارک وسایلشم چون اون آخرا دیگه انرژی کم میارم که وسایلشو کامل کنم.

ان شاالله همه چیز به خیری و خوشی سپری بشه غیر دخملی من دو تا دخملی دیگه هم هستن که توو راهن یکی دختر عمو امیرعلی که تا یه هفته دیگه ان شاالله بدنیا میاد اون یکی هم دختر عمه امیرعلی که درست هم سن دخملک خودمه

خدا ان شاالله یارو یاور همه باشه و نی نی ها به سلامت و دل خوش به دنیا بیان

 

یک سری عکس از این مدت که نبودیم....

آخی ... توو این شب زن عمو هنوز بین ما بود و همه دعوت ما کافه کشتی اومده بودن

آخر شب امیرعلی با باب اسفنجی عکس انداخت.

niniweblog.com

امیرعلی و پسر همسایه پایینی مون

 

امیرعلی بروسلی

 

نیمه های خرداد ماه جلسه ی اداری داشتم مجبور شدم آقارو با خودم ببرم، وروجکو ببینید کجا رفته

niniweblog.com

این عکسا مربوط میشه به روزایه اولی که پسرک تلاششو برای پوشیدن لباساش شروع کرده بود

niniweblog.com

پسلکو آبجی نی نی وقتی توو 4 ماه بود

niniweblog.com

امیرعلی و بچه محلا

niniweblog.com

همین چند شب پیشا

 

پسندها (1)

نظرات (6)

بابا و مامان
17 مرداد 94 9:25
سلام عزیزم دوست دارم اقا پسر قوی خودم چقد اون عکست که بروسلی شدی نازه
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام دوست جونم دل به دل راه داره گلم یه دنیا سپاس
مامان گل پسر
17 مرداد 94 12:02
سلام . قالب وبلاگ نو مبارك
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان گل پسر
17 مرداد 94 12:03
خدا بيامرزتشون زنعموي مهربون و فرشته صفت رو .
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه گلم
مامان گل پسر
17 مرداد 94 12:04
من چند بار اومدم وبت و تبريك گفتم بابت اينكه دوباره مامان ميشي . اما خبري ازت نيست . چلا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام نگار جونم خوبی؟ عرفان جون چطوره؟ خیلی دلم واستون تنگ شده این روزا دلو دماغ درستی واسم نمونده عزیزم اشتباها دستم خوردو یکی از پیاما که مال شما بود و حذف کردم خیلی شرمندتم دوست گلم
مامان گل پسر
17 مرداد 94 12:04
ماشالا به امير علي كه مرد شده واس خودش
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
بله دیگه مردی که لباسشو چپه میپوشه خاله جون
مامان گل پسر
19 مرداد 94 9:55
منم دلم براتون تنگ شده بود دوست خوبم . خوبي ؟؟؟ امير علي جون و اون يكي ني ني كه قراره ايشالا به زودي بياد حالش چطوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیرعلی گلی
پاسخ
سلام عزیزم دوست خوبم خداروشکر خوبیم.... سعی میکنم دوستم شاید اگه زمان بگذره بهتر بشه وضعیتم . شرمندم نگار جون اومدم با گوشی اون یکی پیام قشنگتو جواب بدم دستم خورد رو حذف ببخش این دوست دستو پاچلفتیتو...